וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט משתחרר ומתקפת סייבר בישראל: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

29.6.2017 / 14:00

אולמרט משתחרר, מתקפת סייבר על בתי חולים בארץ, הותר לפרסום שמו של העבריין עד המדינה שחוסל באשקלון, השר חיים כץ נחקר, מה יש לתאגיד השידור נגד מרגלית צנעני, לילה לבן בת"א ופסטיבל האור בירושלים ונטפליקס מדאיגה את בעלי בתי הקולנוע

צילום: יותם רונן, מאצ'י הוף, יוני ריקנר, רוני כנפו,שי מכלוף, אבי כהן, רויטרס עריכת וידאו:נועה לוי

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


ועדת השחרורים החליטה הבוקר לקצר את עונשו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. דנה ירקצי, כתבת וואלה! NEWS מדווחת מחוץ לשערי כלא מעשיהו, גלי גינת, הכתבת לענייני משפט של וואלה! NEWS עם הפרטים מתוך דיוני הועדה.

שר האוצר משה כחלון מצטרף להליך הגישור סביב משבר הדסה. השופט העליון אליקים רובינשטיין ממשיך בנסיונות להגיע לפשרה. רויטל בלומנפלד, כתבת הבריאות של וואלה! NEWS מדווחת מבית המשפט על ההתפתחויות ועל מתקפת סייבר על כמה בתי חולים בארץ.

הותר לפרסום כי טל קורקוס הוא העבריין, עד המדינה, שחוסל השבוע מתחת לאפה של המשטרה באשקלון. יניר יגנה, כתב וואלה! NEWS בדרום עם הפרטים.


השר חיים כץ נחקר הבוקר ביחידת להב 433 בפרשת השחיתות בתעשייה האווירית. אור רביד, כתב וואלה! NEWS עם הפרטים.

יותר ויותר בנקים נעזרים בפינטק- הטכנולוגיה הפיננסית שאמורה להחליף את השירותים המסורתיים. אבי כהן מנהל שותף ומייסד מרכז חדשנות לטכנולוגיות פיננסיות על האתגרים וההצלחות של החברות הישראליות.

בתל אביב יתקיימו הלילה שלל אירועי תרבות במסגרת חגיגות הלילה הלבן ובירושלים נפתח אתמול פסטיבל האור. יעל געתון מוואלה תרבות עם מדריך הבילויים המלא.

נטפליקס רושמת הישג ראשון כשתעלה הערב לרשת סרט שלא עבר בבתי הקולנוע. אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות על החששות המוצדקים או לא של בעלי בתי הקולנוע.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully