וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירה שלוש פעמים - ווידא הריגה: צעיר מואשם ברצח בת זוגו בבת ים

29.6.2017 / 10:06

על פי כתב האישום, ישראל קטון בן ה-29, ניגש למיטתה של מיה גורן ההרה בדירתם בעיר וירה בראשה שלוש פעמים. בניסיון לוודא את מותה, דקר אותה פעמים רבות ולאחר מכן ניסה להימלט מהדירה - ונעצר

צלמים זמניים מורשים

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד ישראל קטון, תושב תל אביב בן 29, בגין רצח בת זוגו מיה גורן. על פי כתב האישום, קטון, החליט להרוג את גורן ההרה, עמה היה בזוגיות שש שנים, כשבועיים לפני הרצח והסתיר אקדח בדירתה.

עוד תואר כי הנאשם הגיע בשעת ערב לדירה שבבת ים, הוציא את האקדח מתיקו ודרך את הנשק. הוא ניגש לגורן, ששכבה על מיטתה וכיסה את פניה באמצעות שמיכה על מנת שלא תבחין באקדח שנשא. בעוד בת זוגו סבורה כי הוא עומד להצטרף אליה למיטה, קירב את האקדח לראשה וירה ירייה אחת – שלא הובילה למותה.

גורן, שקמה בבהלה, ניסתה לטלפן למוקד מד"א, אולם לא הצליחה בכך. במקביל, ווידאו קטון שהדירה סגורה וירה בה פעם נוספת. גורן התמוטטה על הרצפה, נורתה בפעם השלישית בראשה - ומתה. לבסוף, שיסף את צווארה וחתך את פרק ידה. בשלב זה, החליט הנאשם לעזוב את הדירה, התקלח והחליף את בגדיו.

עוד בנושא:
הוארך מעצר החשוד ברצח בת זוגו: "שמעתי קולות שאני חייב להרוג אותה"
תיעוד: החשוד ברצח זוגתו בבת ים מנסה להימלט מהזירה - ונעצר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כיסה את פנייה בשמיכה". הנאשם בדיון בהארכת מעצרו, החודש/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתיעוד ממצלמות אבטחה שהגיע לידי וואלה! NEWS, נראה קטון מנסה להימלט מזירת האירוע ונמלט מידי השוטרים - שהוא הזעיק בעצמו למקום. קטון יצא בריצה מביתו לעבר הכביש וכשנתקל בשוטרים הוא הפיל לרצפה את חפציו. בשלב זה השוטרים אזקו אותו והובילו אותו בחזרה אל הבית.

גורן, בת 40, עבדה בתיאטרון בית לסין ותוארה על ידי מכריה כ"חייכנית וחברתית". מנהלה, מיכה, סיפר: "היא בחורה אינטליגנטית, מסורה מאוד לעבודה, עבדה שנים רבות בתיאטרון". מבית לסין נמסר: "אנחנו המומים. מיה עבדה בתיאטרון כעשר שנים. היא היתה אישה נעימה, חייכנית ומסורה ואהובה על עובדי התיאטרון".

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully