וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנון למועצת הביטחון: "איראן ערכה ניסוי בטיל, והמטרה - מגן דוד"

28.6.2017 / 18:42

השגריר הישראלי הציג בפני האו"ם צילומי לוויין המראים כי איראן השתמשה במגן דוד שנצבע על הקרקע כמטרה לניסוי טיל בליסטי לטווח בינוני מסוג "Qiam" בדצמבר האחרון. "מועצת הביטחון צריכה לפעול באופן מיידי נגד מפגן השנאה הזה", אמר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום הלוויין שחשף דנון, בעיגול: מגן דוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

שגריר ישראל לאו"ם דני דנון הציג היום (רביעי) בפני מועצת הביטחון מסמך המוכיח כי לפי צילום לוויין, איראן השתמשה במגן דוד כמטרה לניסוי טיל בליסטי לטווח בינוני מסוג "Qiam" בדצמבר האחרון תוך הפרה של החלטת מועצת הביטחון 2231. מגן הדוד נצבע על הקרקע כסימון המטרה וניתן לראות בצילום הלוויין את המכתש שיצר הטיל בקרקע.

השגריר דנון פנה לחברות המועצה ואמר: "ניסוי הטילים הזה לא רק מפר את החלטות מועצת הביטחון אלא מוכיח שוב מעל לכל ספק את כוונותיה האמתיות של איראן לפגוע בישראל".

דנון קרא לחברות המועצה לפעול באופן מיידי נגד האיום האיראני: "איראן תומכת במשטר אסד הטובח במאות אלפי אזרחים, מממנת את חיזבאללה המאיים על אזרחי ישראל ותומכת בטרוריסטים ורודנים ברחבי המזרח התיכון והעולם. מועצת הביטחון צריכה לפעול באופן מיידי נגד מפגן השנאה הזה וההפרות הפרובוקטיביות של איראן המאיימות על יציבות האזור כולו".

בתחילת החודש שיגרה איראן טיל בליסטי לעבר סוריה ופרסמה הצהרה המאיימת על ישראל. לשיגור קדמו סדרת ניסויים בליסטיים שביצעה איראן מאז 2015 בניגוד להחלטות מועצת הביטחון.

עוד בוואלה! NEWS:
הליכוד מעכב את חוק ירושלים של בנט: "רה"מ פועל נגד רצון בוחרי הימין"
המדינה ערערה על עונשו של בן גניש: "העבירה - כפסע מרצח"
עד המדינה חש סכנה לחייו והתריע - המשטרה ענתה: "בדרום נגן עליך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully