וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: מכונית נמכרה תמורת המטבע הווירטואלי ביטקוין

28.6.2017 / 17:01

תושב המרכז רכש את המכונית, של חברת סקודה, תמורת 6.59 ביטקוין, השווים בערכם לכ-60 אלף שקל. המוכר ממליץ לסוחרים ולבעלי עסקים לא לפחד מהמטבע: "ערכו עולה מיום ליום, אפשר להיות רגועים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עסקה ראשונה מסוגה בארץ. המכונית שנמכרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקה ראשונה מסוגה בוצעה אתמול (שלישי) בארץ, ובמסגרתה נמכרה מכונית במטבע הווירטואלי ביטקוין. חיים בוכריס, בעליה של סוכנות הרכב "גרין קאר" בראשון לציון סיפר היום בהתרגשות לוואלה! NEWS על העסקה. "לפני כמה חודשים יצאנו בקמפיין שיווקי לסוכנות הרכב, שבו נכתב כי ניתן לרכוש את כלי הרכב שלנו בין היתר באמצעות ביטקוין. אמנם לא הגיעו הרבה רוכשים פוטנציאליים עם מטבעות וירטואליים, אבל אתמול בוצעה לבסוף עסקת הרכב הראשונה בישראל באמצעות המטבע".

בוכריס מכר לקונה ממרכז הארץ מכונית של חברת סקודה, שנמכרה עבור 6.59 ביטקוין, השווים בערכם לכ-60 אלף שקלים. בוכריס הדגיש בהתלהבות כי הוא "ממליץ לסוחרים ולבעלי עסקים לא לפחד מהמטבע הווירטואלי. היום בעזרת אמצעי המרה אפשר במהירות לקבל את שווי המטבע. כולי תקווה שאחרי הקונה הנוכחי יגיעו עוד קונים שיקנו עם ביטקוין", אמר בוכריס, והוסיף כי "חשוב להבין שערך המטבע רק עולה מיום ליום, אז אפשר להיות רגועים".

עוד בוואלה! NEWS:
עתירה: משרד העבודה לא מפרסם אזהרות על ליקויים מסוכנים באתרי בנייה
בית המשפט הפחית את עונשו של קובי פרץ לשנה וחצי מאסר בפועל
ההורים נהרגו בפיצוץ גז – ילדיהם תובעים מיליונים מאמישראגז

המטבע הווירטואלי נוצר בראשית שנת 2009 ומאז הדרך היחידה לייצר ביטקוין חדש היא לכרות (Mine) אותו על ידי גולשים. בניגוד למטבעות שאנו מכירים, התלויים בבנקים מרכזיים ובממשלות העולם, ביטקוין הוא מטבע עצמאי שצובר ערך בהתאם לביקוש שלו. הביטקוין נשמר בתוכנה המכונה "ארנק" והמערכת דואגת שבכל פעולת תשלום, ביטקוין יוצא מארנק אחד ומגיע לארנק אחר. לא ניתן לעקוב כיום אחר הפעילות העסקית במטבע, ולכן האקרים מעדיפים לקבל תשלום בביטקוין, כפי שקרה במתקפות הסייבר העולמיות בתקופה האחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • ביטקוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully