וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דפוס שיטתי ומתוחכם": מתלוננות נוספות נגד בעל משרד הפרסום החשוד באונס

28.6.2017 / 11:15

המשטרה תגיש הצהרת תובע נגד מתיתיהו בן דוד, בן ה-30 מירושלים החשוד בעשרות מקרי אונס בעובדותיו במשרד הפרסום אותו ניהל. בשבוע שעבר פורסם שמו כדי לעודד מתלוננות נוספות להגיש נגדו תלונה

צילום: יוני ריקנר, עריכה: יאיר דניאל

המשטרה חשפה שבע מתלוננות נוספות שיעידו כנגד עבירות המין הקשות המיוחסות למתיתיהו בן דוד, בעל משרד הפרסום החשוד באונס, כך נמסר הבוקר (רביעי). מהודעת המשטרה עולה כי עד כה התלוננו עשר נשים, ויום תוגש נגד החשוד הצהרת תובע.

מהודעת המשטרה עולה כי החוקרים זיהו "דפוס קבוע, שיטתי מתוחכם" של בן דוד כלפי עובדות במשרדו, בהן לפי החשד פגע מינית לאורך תקופות שונות. בשבוע שעבר פורסם שמו של בן דוד, בן 30 מירושלים, במטרה שפרסום שמו יעודד עובדות נוספות להגיש נגדו תלונה. כך, מאז שפורסם שמו נאספו תלונות משבע נשים נוספות.

סנגורו של בן דוד התנגד לפרסום שמו, אך בדיון שהתקיים בבית המשפט העליון נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה לפרסם את שמו, לנוכח היקף הפרשה. בחקירתו במשטרה טען כי "מעולם לא אנסתי ומעולם לא ביצעתי עבירות מין באף אחת מהנשים". מהמשטרה נמסר כי מכלול הראיות הוביל לביסוס תשתית שלפיה תוגש היום הצהרת תובע.

עוד בוואלה! NEWS:
חוק בקרוליינה הצפונית: אם הסכמת ליחסי מין והתחרטת - זה לא אונס
חשד: סב בן 67 אנס את נכדתו בת השש והחזיק חומרים פדופיליים
הורי הדסה בפתח הליך הגישור: "אין זמן, ילדינו חולים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשוד בעבירות מין קשות, בהן אונס ומעשי סדום. בן דוד ועורך דינו/מערכת וואלה!, צילום מסך

החשוד ניהל יחד עם שותפיו את משרד התקשורת בירושלים. על פי החשד, הוא העסיק את הנשים בתפקידי ניהול, ולאחר שהעניק להן "יחס אישי קרוב" והתייחס אליהן כבנות טיפוחיו, הוא החל להשפיל אותן, להתנכל אליהן ולגעת באיבריהן המוצנעים. בהמשך, לכאורה, הוא לקח אותן לשירותים במשרדים וביצע בהן עבירות מין קשות, בהן אונס ומעשי סדום.

לאחר מכן איים שאם לא ייעתרו לדרישותיו, הוא יספר על המעשים לבעליהן ולרבנים בקהילות שהן משתייכות אליהן, ובכך יבזה את שמן.

בחקירתו אמר החשוד כי "אני נחשב לאדם מבוסס בעולם שלי. מדובר בגורם עסקי מתחרה שמנסה למוטט אותי, הוא עומד מאחורי אותן נשים ומנסה למוטט את העסק שלי". עוד טען בפני החוקרים כי "זה ניסיון לסחוט ממני כספים על ידי הנשים", למרות שלדבריו, לא פנו אליו בדרישה לקבלת כספים, אולם הוא "בטוח שזה מה שעומד מאחורי התלונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully