וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריאה פג'יק מודה: "נמאס לי לענות על שאלות בנוגע לווגינה שלי"

29.6.2017 / 7:20

הדוגמנית המצליחה שעברה ניתוח לשינוי מין ב-2014 והסעירה את תעשיית האופנה, סיפרה בראיון שהיא מאסה ביחס של התקשורת כלפיה, ואף חשפה כי למרות ההצלחה - היא עדיין לא מצליחה להתפרנס כמו שצריך, ואפילו לא מסוגלת לשלם שכר דירה

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: הדוגמן אנדריי פג'יק פותח את תצוגת הקוטור של ז'אן פול גוטייה בשמלת כלה אוונגרדית, 2011.

ביולי 2014 הסעיר את העולם אנדריי פג'יק, דוגמן אנדרוגני טרנסקסואל סופר-מצליח, כשחשף שהלך עד הסוף ועבר ניתוח לשינוי מין. לאחר קריירה עמוסה בתצוגות ובקמפיינים, הוא החליט להשתחרר מכבליו, ולהיות 100 אחוז אישה. בגיל 22, לאחר הניתוח, הוא חשף את זהותו החדשה - אנדריאה פג'יק, דוגמנית ממין נקבה. בשנה שעברה היא אפילו זכתה לשער ראשון בכיכובה, בגיליון חודש מרץ של מגזין האופנה מארי קלייר ספרד.

אך כעת, תשומת הלב מתחילה להימאס על פג'יק. "נמאס לי לענות על שאלות בנוגע לווגינה שלי", סיפרה כעת בראיון לאתר Refinery29. "האם הסיפור שלי מעניק ממד אחר לקריירה שלי, והופך אותה לזכורה יותר? כנראה, אבל אני צריכה לחוות מחדש דברים אישיים מאוד. שנאתי לראות כתבות על 'הדוגמנית שהיא הגבר', או כאלו שניסו למשוך את הקוראים כששמו תמונה יפה ונשית שלי וכתבו שאני גבר".

עוד באותו נושא

ג'נדר בלנדר: הדוגמן אנדריי פג'יק משגע את עולם אופנה

לכתבה המלאה

פג'יק אף חשפה כי למרות ההצלחה היחסית לה היא זוכה - היא "לא מסוגלת לשלם שכר דירה או להשיג עבודה שבאמת מפרנסת. זה נחמד להשיג כתבת שער במגזין, אבל זה לא מוציא אנשים ממעגל העוני".

בריאיון למגזין ווג מ-2014 דיברה פג'יק על התהליך הפנימי שהביא אותה להבין שהיא אישה: "החברה לא נותנת לך לגיטימציה להיות טראנס. ניסיתי להיות הומו אבל זה לא הרגיש לי נכון". אך גם לאחר הניתוח סבלה פג'יק מחוסר הבנה של הסביבה. "אנשים רבים תופסים זאת כניתוח פלסטי קוסמטי, אבל זה הרבה יותר מורכב מכך", היא סיפרה פג'יק כשנתיים לאתר style.com, וחשפה כי כבר מגיל 13 היא נאלצה לעבור תהליכי הערכה פסיכיאטריים כדי לקבל אישור לעבור את הניתוח.

פג'יק, ילידת בוסניה והרצגובינה, עברה בגיל 9 עם משפחתה להתגורר באוסטרליה, וגדלה כנער בלונדיני יפהפה. עורכת ווג פריז דאז, קארין רויטפלד, הייתה הראשונה לזהות את הפוטנציאל, ובשנת 2010 ליהקה את פג'יק להפקת אופנה סנסציונית שפתחה לה את הדלת לתעשיית האופנה.

שנה מאוחר יותר, פג'יק כבר הידסה על מסלוליהם של ז'אן פול גוטייה ומארק ג'ייקובס בשבוע האופנה בפריז, כאשר בתצוגה הראשונה היא לוהקה לדגמן את קולקציית הנשים. פג'יק היממה במיוחד כאשר נעלה את אותה תצוגה כשהיא לבושה בשמלת כלה אוונגרדית (ראו בווידיאו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully