וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין אריה אלפרון נעצר בחשד לסחיטה באיומים של בעלי עסקים

27.6.2017 / 20:08

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של אלפרון, שפעל על פי החשד באזור המרכז, עד ליום שישי הקרוב. בשנה שעברה הוגש נגדו כתב אישום בגין סחיטה, ובשנת 2013 נגזרו עליו 19 חודשי מאסר בגין עבירות דומות

אריה אלפרון מובא להארכת מעצר, אוקטובר 2012. דרור עינב
אלפרון בבית המשפט/דרור עינב

העבריין אריה אלפרון, תושב זכרון יעקב בן 50, נעצר היום (שלישי) על ידי משטרת מרחב ירקון, בחשד לסחיטה באיומים של בעלי עסקים באזור המרכז. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של אלפרון עד ליום שישי הקרוב, וחקירת הפרשה נמשכת.

בחודש ינואר 2016 הואשם אלפרון בעבירות רבות של סחיטה בכוח וסחיטה באיומים. מכתב האישום עולה כי אלפרון, שעסק באיסוף בקבוקים למחזור, מכר בשלב מסוים את הזכות לאיסוף למתלונן ולשותפו - אך המשיך לעסוק באיסוף "עבור הפרנסה". כשהתעמת עם המתלונן ושותפו על כך, אחז בצווארו של השותף, ניקב את צמיגי רכבו של המתלונן ואף נקב בכתובתו של המתלונן ובסוג הרכב השייך לאשתו.

בתחילת שנת 2013 גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב 19 חודשי מאסר על אלפון, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בשני מקרים של סחיטה באיומים. בשנה שלפני כן השתחרר מהכלא, לאחר שריצה עונש מאסר של כמעט שנתיים בגין עבירה דומה של סחיטה באיומים, בתחום עסקי מיחזור הבקבוקים.

עוד בוואלה! NEWS:
חודשים לפני החיסול: "סרטון האיומים" שנשלח לעבריין שנרצח באשקלון
חשוד שאיים מהכלא על עורכי דין בכירים: נעצר "הסנדק" של עולם הפשע
נרדם, התעשת - והעלים ראיות: בן 51 נאשם ברצח חברו בשכרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully