וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוסד מחפש אתכם: קריאה ליזמים וחברות להגיש הצעות להשקעה

27.6.2017 / 16:00

בארגון הודיעו על הקמת קרן "ליברטאד" לחדשנות טכנולוגית, במטרה להשקיע בתכניות מחקר ופיתוח של חברות סטראט-אפ בחזית הטכנלוגיה. במוסד קוראים לחברות וליזמים להגיש הצעות לפרויקטים. מהם תחומי העניין שמחפשים במוסד? כל הפרטים בפנים

צילום: לעמ, עריכה: אריאל תמרין

המוסד למודיעין ותפקידים מיוחדים הודיע היום (שלישי) על הקמת קרן "ליברטאד", לחדשנות טכנולוגית, שתהווה זרוע נוספת בבניין הכוח הטכנולוגי של המוסד ותאפשר מחקר ופיתוח בקצב מהיר לשם התעצמות טכנולוגית ועמידה ביעדיו השונים של המוסד. הקרן הוקמה במטרה להוות יכולת חדשנית לשימור ולפיתוח עליונותו הטכנולוגית של המוסד, באמצעות חיבור לחברות סטראט-אפ אזרחיות בחזית הטכנולוגיה.

לשם כך, קרן ליברטאד תשקיע בתכניות מחקר ופיתוח של חברות סטראט-אפ הנמצאות בחזית הטכנולוגיה. בעידן הנוכחי, שבו המוסד מתמודד עם אתגרים מורכבים ודינמיים במספר רב של חזיתות, בארגון מציינים כי טכנולוגיה היא אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים בו, ומשמש בסיס ליצירת הצלחות והישגים מודיעיניים ומבצעיים.

"ליברטאד" - הקרן לחדשנות טכנולוגית של המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים

בתמורה למימון תכניות מחקר ופיתוח, המוסד יקבל רישיון שימוש בטכנולוגיה שתפותח, ללא נטילת אחזקות כלשהן במיזמים, ללא הטלת מגבלות וללא החזר תמלוגים. בארגון קוראים לחברות וליזמים העוסקים במחקר ופיתוח פורץ דרך להגיש הצעותיהם לפרויקטים בנושא.

במיקוד תחומי העניין, פרסמו בארגון את הנושאים הבאים: טכנולוגיות רובוטיות חדשניות בתחומי רובוטיקה גמישה, BIOMIMETICS, מערכות ממוזערות, פתרונות עבירו?ת ופתרונות השקטה, באוויר, בים ועל היבשה; טנולוגיות חדשניות בתחומי Energy Harvesting ו-Self Powered Systems המציעות פתרונות להרחבת מעטפת ביצועים או הקטנת מימדים; טכנולוגיות חדשניות להצפנת מידע בקצבים גבוהים (Gbps100 ומעלה), בשיטות לא קונבנציונליות ופורצות דרך; טכנולוגיות חדשניות לזיהוי אוטומטי של מאפיינים אישיותיים (personality profiling) על בסיס דפוסי פעולה והתנהגות ברשת; מגוון שיטות אוטומטיות לתמצות מסמכים, קיטלוג, חילוץ ישויות וקשרים סמנטיים, באמצעות למידת מכונה (Machine Learning) ו/או תחומים אחרים, בעברית ובשפות נוספות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מתוך הסרטון  באתר החדש של המוסד. מתוך האתר הרשמי של המוסד, צילום מסך
המוסד יקבל רישיון לשימוש במוצרים בתמורה להשקעה, אך ללא אחזקות. אילוסטרציה/צילום מסך, מתוך האתר הרשמי של המוסד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully