וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקן גרעיני מעניק התמחות - לזוכה בתחרות ביקיני

28.6.2017 / 13:25

עשר בוגרות תיכון שהתמודדו על משרת התמחות בכור גרעיני בצ'כיה נדרשו להשתתף בתחרות יופי במסגרתה הצטלמו על מגדל הקירור בביקיני. הדבר כמובן גרר זעם

Jihoceske

תמיד חלמתן לעבוד בכור הגרעיני של צ'כיה? מסתבר שאין לכן צורך בניסיון או בידע טכנולוגי מכל סוג שהוא - אתן רק צריכות להסכים להצטלם בבגד ים חושפני על מגדל קירור. הנהלת מתקן הגרעין CEZ Temelin שנמצא במחוז בוהמיה הדרומית, עוררה סערה ציבורית בחודש האחרון כשערכה תחרות בין נשים המעוניינות לזכות במשרת מתמחה בחברה. לשם כך עשר בוגרות תיכון עלו על ביקיני ומשם על מגדל הקירור שהיה סגור לצורך עבודות תחזוקה - והצטלמו בתנוחות סקסיות. החברה פרסמה את התמונות בעמוד הפייסבוק שלה וביקשה מהגולשים להצביע עבור המנצחת הגדולה - "מיס אנרגיה לשנת 2017". גם אתם מצקצקים בלשונכם עכשיו?

תחרות ביקיני במתקן גרעיני. DailyMail, צילום מסך
ניסיון בעבודה בכור גרעיני יש?/צילום מסך, DailyMail

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"קים קרדשיאן" הברזילאית הוחרמה מתחרות הישבנים - כי ישבנה גדול מדי

לכתבה המלאה

המנהלים ציינו שהבנות מאוד נהנו מיום הצילומים אך כצפוי - הפרסום גרר תגובות זועמות והאשמות בסקסיזם. גולשים כינו את התחרות כ"צעד מטופש" ו"בורות לשמה" וקראו לפיטורי מנהלי המתקן. "השגת תשומת לב ע"י עירום זה סקסיזם מלוכלך ומגעיל", כתב אחד ואחר הוסיף: "זוהי בורות ענקית. מהלך אומלל מצד ההנהלה". אדם נוסף כתב: "בתקופה שהחברה שלנו מתחילה סוף סוף לנוע לכיוון העובדה שנשים לא נשפטות לפי המראה שלהן, דברים כאלה קורים ומחזירים אותנו אחורה. אתם לא חושבים שזה טיפשי? אפילו לא קצת? תתביישו לכם".

תחרות ביקיני במתקן גרעיני. DailyMail, צילום מסך
לפחות יש קסדה על הראש/צילום מסך, DailyMail

פטרה האבליקובה, מנהלת ארגון זכויות הנשים בצ'כיה, גם הגיבה בנושא: "התחרות הזו חרגה מכללי האתיקה. זה מדהים שבשנת 2017 אישה יכולה להשיג יתרון מקצועי רק בגלל המראה שלה". הנהלת המתקן ניסתה להתגונן בהתחלה, אולם מאוחר יותר פרסמה התנצלות: "לא רצינו לפגוע באיש. מטרת התחרות הייתה לקדם את החינוך הטכנולוגי. אם החזון המקורי שלנו עורר ספקות או חששות – אנחנו מצטערים מאוד." בניסיון לפצות את הבנות ולהשתיק את הביקורת, הכריזה החברה שכולן יזכו בהתמחות.

תחרות ביקיני במתקן גרעיני. DailyMail, צילום מסך
לא קר שם?/צילום מסך, DailyMail
תחרות ביקיני במתקן גרעיני. DailyMail, צילום מסך
כל הבנות זכו במשרה/צילום מסך, DailyMail
תחרות ביקיני במתקן גרעיני. DailyMail, צילום מסך
החברה התנצלה על התחרות/צילום מסך, DailyMail

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully