וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נטל מספריים, דקר - ונמלט": אישום נגד רוצח אחיו בכפר יונה

27.6.2017 / 10:29

לפי כתב האישום, ארגאו אסרס, בן 32, נטל מספריים ממטבח ביתו, ודקר את אחיו יצחק דקירות רבות בחלק גופו האחורי, בגב ובצוואר. לאחר מכן הוא נמלט מהבית לבית דודו בנתניה. בעבר הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה והוא נמצא לא כשיר לדין

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יוסי אלטר

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד ארגאו אסרס, בן 32 מכפר יונה, בגין רצח אחיו יצחק בתחילת חודש יוני. על פי כתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי מרכז באותו יום שני, בשעות הצהריים, בבית הוריהם שביישוב, כשהחליט הנאשם לרצוח את אחיו החייל בשירות סדיר. לשם כך, נטל ארגאו מספריים ממטבח הבית, ודקר את אחיו יצחק דקירות רבות בחלק גופו האחורי, בגב ובצוואר.

לאחר המעשה עזב ארגאו את הבית ונמלט לבית דודו הקשיש אשר בנתניה. זמן קצר לאחר הרצח, בשעה 13:45 הגיע לבית אמם של השניים ומצאה את יצחק שרוע על בטנו ומתבוסס בדמו. צוותי מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו. הפרקליטות הגישה גם בקשה למעצרו עד תום ההליכים. מבקשה זו עלה כי בשנת 2014 הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה ואיומים במשפחה, אך הוחלט כי הנאשם אינו מסוגל לעמוד לדין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארגאו אסרס, הנאשם ברצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי בקשה זו, ממצאים פורנזיים שנמצאו בזירה קשרו את ארגאו לזירת הרצח. כך למשל, דם שלו נמצא בכיור המטבח, וכן דם הקורבן. כמו כן, דמו של הנאשם ושל אחיו נמצאו על כפכפיו של הראשון ועל המספריים ששימשו כלי הרצח. מהבקשה למעצר עלה עוד כי בני המשפחה חששו מהתנהגותו החריגה של הנאשם ביום הרצח. הוא תואר על ידם כאדם שאינו יוצא כמעט את ביתו, ולא יוצא בכלל מתחומי כפר יונה, לא כל שכן לבדו. ביום הרצח יצא ארגאו מכפר יונה לנתניה לבדו, וביקר במפתיע את דודו הקשיש, שאותו לא ראה כלל בשנים האחרונות.

עדת ראייה שמסרה עדות במשטרה סיפרה כי ראתה את הנאשם עולה על אוטובוס מכפר יונה לנתניה, זמן קצר לאחר הרצח, היא סיפרה כי הוא היה רועד ומוזר. בחקירותיו הראשונות בחר הנאשם לשמור על זכות השתיקה והכחיש קשר למעשה. גם כאשר התבקש להסביר את פשר פציעתו המדממת ביד ימין, בחר לטעון לזכותו ל"פרטיות".

בהמשך, כשנדרש להגיב מדוע השאיר את אחיו מדמם בבית וברח מהמקום מבלי להזמין עזרה, אמר לחוקרים: "רוצחים מזמינים עזרה?". באותה חקירה שאל הנאשם את החוקר אם לדעתו מי שרוצח בורח, ולאחר שהחוקר השיב לו בחיוב, אמר ארגאו: "אם אתה יודע אז למה אתה שואל?". אמירות אלו והתנהגותו של הנאשם בחקירותיו חיזקו את הראיות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully