וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: צעיר ריסס חתולי רחוב בחומר הדברה – ותקף הנשים שהאכילו אותם

26.6.2017 / 16:30

בהקלטה המטרידה ניתן לראות את הצעיר מרסס אוכל שהונח עבור חתולי רחוב באור עקיבא בחומר נגד מזיקים ובועט בהם. כשהנשים שהאכילו אתם התרעמו על מעשיו – קילל אותן וריסס גם אותן. תנו לחיות לחיות: "אלימות כלפי אוהבי החיות היא תופעה מוחשית ומזעזעת"

צילום: טל רום, עריכה: שניר דבוש

צעיר מאור עקיבא תועד כשהוא מרסס אוכל לחתולי רחוב בחומר נגד מזיקים – ותוקף בחריפות את שתי הנשים שהאכילו אותם. בסרטון שהגיע לידי וואלה! NEWS ניתן לראות את הצעיר מתרעם על כך ששתי הנשים מאכילות את חתולי הרחוב, ובתגובה עלה לדירתו, לקח תרסיס נגד תיקנים וריסס את האוכל, את החתולים ואף את הנשים עצמן. השתיים הגישו נגדו תלונה במשטרה.

טל רום, בת 45 מבנימינה, שתיעדה את הסרטון, סיפרה בשיחה עם וואלה! NEWS כי התקרית המטרידה אירעה בשעה שהצטרפה לאישה שמאכילה באופן קבוע חתולי רחוב באור עקיבא ובאזור פרדס חנה. "היא יוצאת כל ערב להאכיל אותם, מהכסף שלה. זה משהו שהיא עושה כבר שמונה שנים". לדבריה, "הבחור שרואים בסרטון טייל עם הכלב שלו ברחוב ושחרר אותו לכיוון החתולים תוך שהוא מסית אותו נגדם. הוא הסתובב אלינו והתחיל לצרוח ולקלל אותנו על זה שאנחנו מאכילות אותם, ואז הוא בעט באחד החתולים בבטן וטען שאנחנו מפריעות להולכי הרגל".

עוד בוואלה! NEWS:
תלונות הציבור: אסיר שנזקק חודשים לשיניים, ומוות שלא פוענח
חרף התנגדות התושבים: השר כץ יודיע על הקמת נמל תעופה ברמת דוד
צעיר בן 25 מאזור הדרום טבע למוות באזור חוף הדקל שבכנרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גם היום יש אנשים שמתעללים בבעלי חיים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך, כפי שניתן לראות בתיעוד, המצב החריף והצעיר החל לאיים גם על שתי הנשים. "הוא התחיל לצעוק עלינו לא לצלם, דחף אותנו, ניסה לקחת את הטלפון. בזמן הזה אני כבר התקשרתי למשטרה ופניתי לתנו לחיות לחיות", סיפרה רום. "המשטרה הגיעה ורשמה תלונה, מישהי מקומית הפנתה את השוטרים לביתו ולאחר החקירה הוא ביקש מאתנו לעזוב את המקום, בכך זה נגמר מבחינתנו".

"אני מאוד עצובה על החתולים, ודי מזועזעת שגם היום יש אנשים שמתעללים בבעלי חיים ומתעמרים באנשים שרק באים לעשות טוב", הוסיפה בכאב. "אף פעם לא ראינו אותו. לא הפרענו לו, הוא התפוצץ עלינו על כלום. אנחנו מקוות שהמשטרה תעשה את עבודתה כדי למנוע את המקרים הבאים".

אתי אלטמן, יו"ר תנו לחיות לחיות, מסרה כי "האלימות כלפי אוהבי בעלי החיים בישראל היא תופעה מדאיגה, מוחשית ומזעזעת. פעם אחר פעם מותקפים מאכילי חתולים בכל רחבי הארץ שכל חטאם הוא דאגה כנה ואמתית לחתולי הקהילה שחיים בינינו". לדבריה, "שוב ושוב אנחנו מסבירים כמה חשוב לדאוג לחתולי הקהילה, שלוכדים מכרסמים ומזיקים ומרחיקים אותם מסביבת מגורינו. אני קוראת למאכילי החתולים – אל תחששו ואל תהססו להמשיך בפעילות החשובה הזו, לא ניתן לאלימות לנצח".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully