וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה סגולה עם חזה ענק מבקשת להוסיף שתלים שייסכנו את חייה

1.7.2017 / 0:17

אישה עם גוון עור סגול שסובלת מסיבוכים רפואיים מאז שעשתה הגדלת חזה חזרה לרופאים וביקשה מהם שיגדילו לה את החזה אפילו יותר למרות שהם מזהירים שזה יכול להרוג אותה

E

ניתוח הגדלה החזה האחרון של באני בלייג גרמו לה לסיבוכים חמורים בשנה האחרונה, אך זה לא מנע ממנה לפנות לרופאים ולבקש שיגדילו לה שוב את החזה והפעם ל- 2,000cc. האישה עם גוון העור הסגול הפתיעה את הרופאים כשסיפרה להם שהיא רוצה להגדיל את החזה - הגם ככה עצום שלה - שוב. כן. אמרנו אישה עם גוון עור סגול.

בפרק של סדרת הטלוויזיה של ערוץ E "אסונות מפלסטיק", באני אמרה לרופאים/מנחים, ד"ר טרי דאברו וד"ר פול נסיף, שהיא רוצה לעבור הגדלת חזה נוספת כדי להשלים את מראה הקוספליי הקיצוני שלה. קוספליי זו תת-תרבות בה אנשים מתחפשים לדמויות מסדרות אנימציה (בעיקר אנימה), מקומיקסים, ממאנגות, ממשחקי מחשב ומסדרות פנטזיה. זה מסביר את העור הסגול, אנחנו מקווים.

אישה סגולה שרוצה הגדלת חזה. צילום מסך
אישה סגולה עם חזה ענק רוצה לעבור הגדלת חזה נוספת/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

ברבי אנושית חדשה הגיעה והיא אפילו עשתה ניתוח בפה כדי לחייך לצמיתות

לכתבה המלאה

היא סיפרה לרופאים שהניתוח הראשון שלה היה כשהייתה בת 18. היא הפתיעה אותם אפילו יותר כשסיפרה להם שבהגדלה הראשונה היא קיבלה שתלים בגודל 850cc. ד"ר דברו אמר לה שזו הייתה החלטה שגויה, אך לא נראה שזה ממש הזיז לה. השתלים הנוכחיים שלנו גרמו לה לסיבוכים חמורים אך זה לא מנע ממנה לרצות עוד. בהצצה לפרק הבא היא מספרת שהיא תמיד רצתה את "החזה המזויף והלא טבעי" והוסיפה: "חזה גדול יותר יעזור לי להשיג את המטרה של להיות מפורסמת בעולם הקוספליי".

התכנית "אסונות מפלסטיק" משודרת בערוץ E בימי שישי בשעה 18:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully