וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לאחר אשפוזו: אולמרט נשאר להמשך בדיקות בבית החולים שיבא

ראש הממשלה לשעבר, הנושא עונש מאסר בגין עבירות שוחד, עובר בדיקות נוספות, בעקבות אשפוזו לאחר שהתלונן על מיחושים בלבו. הוא מאובטח בבית החולים על ידי אנשי שב"כ, ללא נוכחות שירות בתי הסוהר

צילום: ערוץ 10 וצלמי וואלה!NEWS, עריכה: ניב מעוז

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט נשאר גם היום (שני) להמשך בדיקות רפואיות בבית החולים שיבא בתל השומר, שם אושפז ביום שלישי האחרון, לאחר שהתלונן על מיחושים בלבו בעת שהותו בכלא. אולמרט, הנושא עונש מאסר של 27 חודשים בגין עבירות שוחד, מאושפז במחלקה הקרדיולוגית בבית החולים לאחר שמסר לאסירים שהיו עמו כי הוא חש ברע וביקש סיוע רפואי.

לאחר קבלת טיפול רפואי ראשוני הוזעקה ניידת טיפול נמרץ של מד"א לכלא מעשיהו כדי לפנות אותו לבית החולים. אולמרט עבר בדיקות מקיפות, ובהן נקבע כי אינו סובל מאירוע לבבי וכנראה לא עבר אחד כזה, טרם הגיע לבית החולים. אחת הסברות שהועלו היא שהוא שרוי במתח רב סביב סוגיית שחרורו המוקדם, מה שהשפיע על מצבו הגופני ועל הירידה החדה במשקל גופו.

עוד בוואלה! NEWS:
פרשת מסמכי אולמרט: הפרקליטות תחליט השבוע אם לפתוח בחקירה
בעקבות דליפת תמונת אולמרט: תחקיר לצוות וחידוד נהלים בשיבא
השר ארדן: "הפשיטה על 'ידיעות ספרים' - צעד מרחיק לכת ומטריד"

אהוד אולמרט, יוצא מכלא מעשיהו לחופשה ראשונה. 11 ביולי 2016. ראובן קסטרו
אולמרט יוצא לחופשה מהכלא, יולי האחרון/ראובן קסטרו

במהלך אשפוזו מאובטח אולמרט על ידי אנשי שב"כ, ללא נוכחות אנשי שב"ס. עם זאת, שירות בתי הסוהר הוא שקובע עם מי ייפגש במהלך אשפוזו. בסוף השבוע פורסמה תמונה שבה הוא נראה חולה וכחוש, כשהוא לבוש בבגדי מטופל וסועד בחדר האוכל של המחלקה הקרדיולוגית שבה הוא שוהה. הגישה אליו הוענקה רק לאנשי הצוות הרפואי ולמאבטחים מטעם שירות הביטחון הכללי ובית החולים חוקר את הדלפת התמונה.

עוד לפני האשפוז, הופיע אולמרט בפני ועדת השחרורים שדנה בבקשתו לקצר בשליש את מאסרו. במהלך הדיון בוועדת השחרורים אמר אולמרט על בדיקת המשטרה: "הפכו אותי לבוגד, אני מדבר מדם לבי". שר האוצר משה כחלון ושר החינוך נפתלי בנט התבטאו בימים האחרונים בעניינו של אולמרט וקראו לשחררו מהכלא.

עוד באותו נושא

שב"כ מאבטח, שב"ס מאשר ביקורים: אולמרט יישאר באשפוז גם בשבת

לכתבה המלאה
ראשוני. המשטרה פשטה על בית "ידיעות ספרים" בראשל"צ. ניב אהרונסון
הפרקליטות תחליט השבוע. בית "ידיעות אחרונות"/ניב אהרונסון

במקביל, הפרקליטות צפויה לקבל החלטה בנוגע לפתיחת חקירה נגד אולמרט עד יום חמישי הקרוב – התאריך שבו תמסור ועדת השחרורים את החלטתה על קיצור מאסרו בשליש. זאת, ברקע פרשת המסמכים המסווגים ששימשו את אולמרט לספר שכתב. בשבוע שעבר פשטה המשטרה על הוצאת "ידיעות ספרים" במסגרת בדיקה מקדימה – אולם עדיין לא ניתן לחקור באזהרה.

אם יוחלט לעבור לחקירה פלילית, הן אולמרט והן מעורבים אחרים, בהם עורך דינו חנינא ברנדס שהעביר את החומרים מתא הכלא להוצאת הספרים, ייחקרו באזהרה. הבדיקה קשורה בחשד כי אולמרט העביר פרק מתוך ספר שהוא כותב לגורמים בלתי מורשים שונים, מחוץ לכלא, בניגוד להוראות חוק העונשין ולאזהרות שניתנו לו בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully