וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי מתוודה: "שקלתי לפרוש מהמלוכה ולוותר על זכויותיי"

בריאיון חושפני נוסף אמר הנסיך כי בעבר חשב לוותר על הפריבילגיות שעמן נולד כדי לחיות "חיים רגילים". "אנחנו לא רוצים להיות חבורה של סלבריטאים", סיפר על משפחתו, "אלא להשתמש בתפקידנו כדי לעשות טוב"

צילום: רויטרס, עריכה: שמרית גולדשטיין

הנסיך הארי הודה היום (ראשון) בריאיון ל"מייל און סאנדיי" כי שקל "לפרוש" ממשפחת המלוכה ולוותר על הפריבילגיות שעמן נולד כדי לחיות "חיים רגילים". מדובר בריאיון נוסף שמקיים הנסיך בן ה-32, שבו הוא חושף את המשבר שעבר בשנות ה-20 שלו בעקבות ההתמודדות עם מות אמו דיאנה כשהיה בן 12.

בשיחה אחרת בשבוע שעבר עם העיתונאית אנג'לה לוין, שחשפה ב"ניוזוויק" כי הארי מאמין ש"אף אחד במשפחת המלוכה לא רוצה להיות מלך או מלכה, סיפר הנסיך כי הוא חש חסר כיוון וניסה למצוא דרך להימלט מהמצב שבו שרה. "שנים רבות רק רקעתי ברגליי. לא רציתי להתגבר", סיפר.

לקריאה נוספת:
הנסיך הארי: "חסמתי את הרגשות שלי אחרי מות אמי, כמעט התמוטטתי"
הנסיך הארי: "אף אחד ממשפחת המלוכה לא רוצה להיות מלך"

הנסיך הארי. GettyImages
"הייתה בי תחושת נקם". הנסיך הארי/GettyImages

הוא תיאר שנים של "כאוס טוטאלי" שבהן שתה, עישן ובילה במסיבות. באותן שנים הוא היה קרוב כמה פעמים להתמוטטות עצבים. "הרגשתי שאני רוצה לפרוש, אבל אז החלטתי להישאר ולמצוא עבורי תפקיד", אמר ורמז למוטיבציה ששאב מנאמנותו למלכה. הוא הסביר כי חייו "בתוך אקווריום" הותירו בו סימנים. "אנחנו לא רוצים להיות חבורה של סלבריטאים, אלא להשתמש בתפקידנו כדי לעשות טוב".

לדבריו, הוא היה שבור ב-2007, כאשר אחרי עשור של שירות באפגניסטן, הוא נאלץ לחזור מחשש לביטחונו משום שתפקידו הודלף. "הייתה בי תחושת נקם", אמר. "השירות בצבא היה דרך הבריחה הטובה ביותר שהייתה לי. הרגשתי שאני מצליח לצבור הישגים. שם לא הייתי נסיך, הייתי רק הארי".

הנסיך, שפנה לקבלת טיפול רפואי בעצת אחיו וויליאם, הקים לאחרונה יחד עמו ועם גיסתו קייט מידלטון את עמותת "Heads Together", המקדמת רווחה נפשית. "אנחנו מנסים להפוך את השיח לנורמלי, עד לרמה שבה כל אחד יכול לשבת לקפה, ופשוט להגיד, 'אתה יודע מה, היה לי יום ממש רע, אפשר לדבר על זה?'", הסביר בעבר הארי על העמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully