וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: לפחות 148 נהרגו בהתלקחות מכלית נפט במזרח המדינה

משאית נסעה במהירות והתהפכה במחוז פונג'אב, מקומיים שהגיעו וניסו לאסוף דלק שדלף נפגעו בפיצוץ, שהגורם המדויק לו עדיין אינו ידוע. עשרות נוספים נפצעו, ממשלת המחוז הודיעה על חקירת המקרה, מצב חירום הוכרז בעיר

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

לפחות 148 בני אדם נהרגו הבוקר (ראשון) בפקיסטן בעקבות התלקחות מכלית דלק בעיר בהוולפור שבמזרח המדינה. גורמים רשמיים במחוז פונג'אב אישרו כי לפחות עוד 130 בני אדם נפצעו וסובלים מכוויות חמורות, אך מניין הנפגעים אינו סופי ומאמצי הכיבוי נמשכים. מצב חירום הוכרז בעיר.

בפקיסטן מדווחים כי המשאית שנשאה את המכלית התהפכה לאחר שנסעה במהירות מופרזת והידרדרה מהכביש, אך הגורמים להצתה אינם ברורים. עדי ראייה סיפרו כי מקומיים רבים ניסו לאסוף את הדלק שדלף בעת הפיצוץ, וכי חלקם עישנו וייתכן שהדליקה פרצה כתוצאה מכך.

בבית החולים ויקטוריה בבהוולפור אמרו לרשת CNN כי מוענק טיפול לכ-40 פצועים, הסובלים מכווית ב-70% לפחות משטח גופם - לפחות 15 מהם במצב קריטי. בהודעה רשמית מטעם מפקד צבא פקיסטן נמסר כי סיוע אווירי מוענק לכוחות ההצלה במקום.

ראש ממשלת פקיסטן מוחמד נוואז שריף הביע צער על התקרית ועל אובדן חיי האדם. בהודעה מטעמו נמסר כי הנחה את שלטונות המחוז לספק סיוע רפואי מלא לנפגעים, ושלח את איחוליו למשפחות הנפגעים. ראש ממשלת המחוז מוחמד שבאז שריף מסר כי תיפתח חקירה לבירור נסיבות המקרה.

(עדכון ראשון: 8:42)

הרוגים בשריפת מכלית דלק בפקיסטן 25 ביוני 2017. רויטרס
זירת הפיצוץ/רויטרס
הרוגים בשריפת מכלית דלק בפקיסטן 25 ביוני 2017. רויטרס
זירת המכלית שהתפוצצה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully