וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אשכנזי נרצח במסיבת טבע בצפון: "איך לקחו לי את הלב?"

25.6.2017 / 11:56

אשכנזי, תושב מגדל העמק בן 22, נדקר למוות בקטטה שפרצה במסיבה ביער אליקים, שבה נפצע באורח בינוני-קשה צעיר נוסף כבן 20. צוותי מד"א איתרו את אשכנזי כשהוא דקור ברכבו - ונאלצו לקבוע את מותו במקום. "לפני שנתיים הוא נפצע בתאונה באותו המקום", סיפר דודו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

משה אשכנזי, תושב מגדל העמק בן 22 נהרג אמש (שבת) מדקירות בקטטה במסיבת טבע באזור יער אליקים שממערב ליקנעם. בקטטה נפצע צעיר נוסף בן 20 באורח בינוני-קשה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר במקום, ופינו את הפצוע הנוסף במסוק לבית החולים רמב"ם שבחיפה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התקרית.

אחותו של משה, שכונה גם קיקו, ספדה לו בעמוד הפייסבוק שלה וכתבה: "לב שלי, הדבר הכי יקר לי, תן לי כוח לא להישבר, לעזור להורים לקום מהמשבר. איך לקחו לי אותך? לקחו לי את הלב!". ראש העיר אלי ברדה אמר: "מדובר בפרח של המשפחה עם לב טוב וגדול, בחור צנוע שקט ואהוב על חבריו, מכריו ומשפחתו זו טרגדיה גדולה למשפחה ואבידה לחברים ולתושבי מגדל העמק".

ליאור בוסקילה, דודו של משה, סיפר כי "לפני שנתיים הוא נפצע בתאונה בסמוך למקום הרצח, הדוד שלו נהרג. מאז הוא חי תחת האירוע הקשה הזה ואתמול הוא נרצח באותו המקום. המשפחה מרוסקת, זה אסון כבד".


עוד בוואלה! NEWS:
בן 22 נהרג ואחר נפצע בינוני-קשה בקטטה שפרצה במסיבת טבע בצפון
הצעיר שנפצע קשה מפליטת כדור בת"א - חייל צה"ל
שניים מתוך שלושה בוגרי קורס טיס האחרון - חניכים בתנועות נוער

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פרח של המשפחה עם לב טוב וגדול". אשכנזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חנן זוהר וליאור דוסטרי, פרמדיקים של מד"א שטיפלו בנפגעים, סיפרו: "כשהגענו למקום, בתחנת דלק סמוכה ליער, ראינו רכב ובתוכו שכב צעיר כבן 20 כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל עצירת דימומים וניידת טיפול נמרץ נוספת של מד"א שהגיעה למקום פינתה אותו במהירות לבית החולים רמב"ם כשמצבו מוגדר קשה ולא יציב".

לדבריהם, "לאחר כמה דקות, המשכנו לנסוע לכיוון היער ונתקלנו ברכב נוסף שבתוכו שכב צעיר כבן 20 כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי דקירה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות, ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

(עדכון ראשון 10:00)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
זירת הקקטה ביער אליקים שבה נהרג צעיר ואחר נפצע בינוני-קשה, 24 ביוני 2017. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
יער אליקים, אמש/מערכת וואלה!, שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully