וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמירם לוין פורש מהמרוץ לראשות העבודה, הביע תמיכה באבי גבאי

23.6.2017 / 10:06

אלוף פיקוד הצפון לשעבר הסיר את מועמדותו מהבחירות שיתקיימו בעוד כשבועיים: "שלם עם ההחלטה, ציבור הבוחרים מצפה שנגלה אחריות ומנהיגות". גבאי: "גורמים מחוץ למפלגה מתערבים בבחירות הפנימיות שלנו"

עריכה: שמרית גולדשטיין

האלוף (מיל') עמירם לוין הודיע הבוקר (שישי) על פרישתו מהמרוץ לראשות מפלגת העבודה, והעביר את תמיכתו לשר לשעבר אבי גבאי. "אני שלם עם ההחלטה והבחירה", אמר הבוקר לוין במסיבת עיתונאים משותפת עם גבאי. "מנהיגות נמדדת במעשים, לכן קיבלתי החלטה לשים לפני הכל את טובת המפלגה והמדינה".

"באתי להתמודדות הזו עם האמת שלי מתוך דאגה עמוק לעתיד המדינה ולעתיד המפלגה", הסביר לוין, שהדגיש כי אין בין השניים "דיל או הסכם". "הצהרתי מעל לכל במה שאני לא פוליטיקאי. לאורך הדרך אמרתי שמה שהמפלגה צריכה זה לשלב ידיים ולאחד כוחות. ציבור הבוחרים מצפה שנגלה אחריות ומנהיגות.

"היום העבודה מתחילה - מתחיל איחוד כוחות בדרך להחלפת נתניהו. אני קורא לשאר המתמודדים: זה הזמן לזנוח את היריבות הפוליטית. לציבור הבחורים אני אומר היום: זה בידיים שלכם. אבי ואני הצטרפנו בשביל לשרת אתכם ולהחזיר את המדינה לדרך הנכונה. ב-4 ביולי אתם תהיו אלה שתחליטו".

מסיבת עיתונאים משותפת של אבי גבאי ועמירם לוין בבית סוקולוב, תל אביב, 23 ביוני 207. תומר אפלבאום, הארץ, מערכת וואלה! NEWS
משלבים כוחות. לוין וגבאי/מערכת וואלה! NEWS, תומר אפלבאום, הארץ
המועמדים לפריימריז במפלגת העבודה בעימות באולפן וואלה! NEWS 4 ביוני 2017. ראובן קסטרו
שמונה נותרו במרוץ. עימות המועמדים לראשות העבודה באולפן וואלה! NEWS/ראובן קסטרו

גבאי אמר הבוקר: "כל המועמדים מחזיקים באותם הסקרים, ולפיהם אני עולה לסיבוב השני. המשמעות היא שחברי המפלגה רוצים לנצח סוף סוף, ומבינים שאם יבחרו במי שהיה הם יקבלו את מה שהיה. זה שילוב טבעי של כוחות עניינים שרואים בפוליטיקה כלי אבל רק כלי בדרך לתיקון המדינה. שילוב שיש בו מהכל - קיבוצים ומעברות, בטחוני וכלכלי, פריפריה ומרכז.

"בשבוע האחרון מתרבים הסימנים לכך שגם גורמים מחוץ למפלגה החלו להתערב ולעסוק בבחירות הפנימיות שלנו. הם מפחדים מבחירה בי. הם מפחדים שהעבודה תהפוך לבית טבעי עבור המצביעים שלהם והם מפחדים שהבוחרים שלנו ישנו כיוון ויחזרו הביתה".

הבחירות יתקיימו בעוד כשבועיים, ב-4 ביולי, וכעת נותרו במרוץ, לצד גבאי, היו"ר המכהן יצחק הרצוג וחברי הכנסת עמיר פרץ, אראל מרגלית ועמר בר לב, לצד הוד קרובי, דינה דיין ואבנר בן זקן. אף שהשתתף בעימותים כאחד מששת המועמדים המובילים, זכה לוין לשיעורי תמיכה נמוכים יחסית בסקרים הפנימיים שנערכו במפלגה.

(עדכון ראשון: 9:58)

המועמדים לפריימריז במפלגת העבודה בעימות באולפן וואלה! NEWS 4 ביוני 2017. ראובן קסטרו
"שילוב טבעי, שיש בו מהכל". גבאי/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully