וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הכוונת של משפחת חזן: הח"כ והוריו שוקלים לרוץ לראשות אריאל

23.6.2017 / 15:55

לפי גורמים בליכוד, בני משפחתו של אורן חזן שוקלים במקביל להתמודד לראשות העיר, ואמו כבר הודיעה על התמודדותה למועצה. חזן: "מאחל לאמי הצלחה". המשפחה מסוכסכת עם מנכ"ל העירייה וראש העיר הנוכחי

צילום: מתוך "לפני כולם", ערוץ 20, עריכה: ורד לידני

(בווידיאו: ח"כ חזן מתפרץ לריאיון של ח"כ מיכל רוזין, אירוע בגינו הורחק זמנית מהכנסת)

אביו ואמו של חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) שוקלים להתמודד על ראשות עיריית אריאל בשנה הבאה, וקיימת אפשרות שגם חזן עצמו ינסה להיבחר לתפקיד – כך אומרים שורה של גורמים בליכוד לוואלה! NEWS. לדבריהם, אמו של חזן, אביבה, כבר הודיעה על התמודדותה למועצת העיר ושוקלת להתמודד על ראשות העירייה, ואביו, חבר הכנסת לשעבר, יחיאל, בוחן אפשרות של התמודדות על אותו כסא. על אפשרות התמודדותו של חזן עצמו אמרו כי היא "מרחפת באוויר".

אריאל היא מעוז ליכודי ותיק. במשך 28 שנים הוביל את המועצה, שהפכה ב-1998 לעיר, רון נחמן, שהיה חבר בכנסת ה-13 מטעם הליכוד. אחרי פטירתו של נחמן נבחר לתפקיד אליהו שבירו, גם הוא חבר ליכוד ותיק, שצפוי לכהן בתפקידו עד הבחירות המוניציפליות הבאות באוקטובר 2018. לשבירו ומשפחת חזן יריבות ותיקה, שאף הידרדרה בעבר לעימות אלים שבגינו הומלץ להעמיד לדין את חזן, בכפוף לשימוע.

באוקטובר 2014, לאחר שנודע לחזן על עיקול שהטילה העירייה על חשבון הבנק של אמו בשל חוב, הוא הגיע למשרדי העירייה, ולפי החשד גידף, תקף ואיים את שבירו ואת מנכ"ל העירייה אבי עזר, וסירב לעזוב את המקום. בדצמבר האחרון הודיעה הפרקליטות כי היועץ המשפטי לממשלה הורה להעמיד את חזן לדין בגין תקיפת עובד ציבור, העלבת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי - בכפוף לשימוע.

עוד בוואלה! NEWS:
בן למשפחת חיילי צד"ל חצה הגבול ללבנון והסגיר את עצמו לצבא
מחלוקת בארגוני הנכים: "מהלך גאוני" מול "מתווה לייט"
יממה לאחר הקריסה: דאעש פרסם את תמונות המסגד שהופצץ במוסול

יחיאל חזן ובנו, חבר הכנסת אורן חזן. ראובן קסטרו
נחשבים למשפחה חזקה באריאל. חזן, האב והבן/ראובן קסטרו

משפחת חזן נחשבת למוכרת וחזקה באריאל. חזן האב שימש בעבר סגן ראש העיר והיה ראש סניף הליכוד בעיר, וכשנבחר לחבר בכנסת ה-16, עשה זאת במשבצת המשוריינת לנציג יש"ע. מקורבים לחזן אישרו כי במשפחה שוקלים כעת להתמודד על ראשות העיר. "מגיעות אליהם הרבה פניות – גם לאורן, גם ליחיאל וגם לאביבה", אמר גורם בליכוד.

בתגובה לפניית וואלה! NEWS מסר ח"כ חזן כי "העיר אריאל בה נולדתי וגדלתי חשובה לי מאוד. כל פעילותי בכנסת היא למען העיר וההתיישבות ביהודה ושומרון, למען שיפור חיי התושבים והמתיישבים ולמען עם ישראל. אני מאחל לאמי אביבה הצלחה בהתמודדות שלה לעירייה ואני בטוח שהיא תעשה עבודה מצויינת".

חזן מושעה בימים אלה מפעילות בכנסת בשל החלטה של ועדת האתיקה, שהרחיקה אותו מישיבות במליאה ובוועדות במשך שבוע, בעקבות תלונה שהגישה נגדו חברת הכנסת מיכל רוזין, על "התנהגות מאיימת". בתלונתה התייחסה לריאיון תקשורתי שערכה בעת הפגנה של ארגון "שוברים שתיקה".

אורן חזן. שגיא בן נון, מערכת וואלה! NEWS
האם יתמודד על ראשות העיר בעצמו? ח"כ חזן/מערכת וואלה! NEWS, שגיא בן נון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully