וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן למשפחת חיילי צד"ל חצה הגבול ללבנון והסגיר את עצמו לצבא

לפי סוכנות הידיעות הלבנונית, האיש הוא שאדי בוטרוס, לבנוני שהגיע עם משפחתו לישראל עם הנסיגה מרצועת הביטחון. שני תושבי הצפון העידו כי ראו אותו בקרבת הגבול. מקורב למשפחתו: "הוריו בהלם, הם לא מבינים"

גבול ישראל לבנון, 21 בדצמבר 2015. מאיר וקנין, מערכת וואלה! NEWS
גדר המערכת/מערכת וואלה! NEWS, מאיר וקנין

בן למשפחת חיילי צבא דרום לבנון חצה אתמול (חמישי) את גדר המערכת מישראל ללבנון - כך אישר אמש דובר צה"ל. צה"ל אישר כי הוא הסגיר עצמו לידי צבא לבנון.

סוכנות הידיעות הלבנונית הרשמית דיווחה כי האיש הוא שאדי בוטרוס, בן 31, שהגיע עם משפחתו לישראל מלבנון בשנת 2000, עם הנסיגה מרצועת הביטחון. גורמים בקהילת יוצאי צד"ל הופתעו אמש מהבשורה ואמרו לוואלה! NEWS כי הם מתקשים להבין מה הביא אותו לבצע את המהלך החריג.

תושבת מטולה זיהתה את האיש חוצה את הגבול והיא מתוחקרת על ידי כוחות הביטחון. תושב נוסף העיד שהוא ראה מונית שהביאה את האיש שחצה את הגבול למקום.

עוד בוואלה! NEWS:
מערך מסוקי האפאצ'י עדיין מקורקע: תיעוד הסדק שהתגלה ברוטור האחורי
הווקף ביקש להאיר את כיפת הסלע והר הבית בירוק, במשטרה סירבו
70 אלף פלסטינים ב-7 שעות: המציאות הבלתי נתפסת של מעבר קלנדיה

קריית שמונה, מאי 2016. ראובן קסטרו
קריית שמונה/ראובן קסטרו

אליאס סעיד, פעיל בקהילת צד"ל בקריית שמונה, סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי אביו של בוטרוס היה בחיל התותחנים של צד"ל. בשנת 2000, בזמן נסיגת צה"ל מלבנון, הוא הגיע עם משפחתו לישראל והיה עדיין ילד. "בתקופה האחרונה הוא עבד בעבודות אלומיניום בקריית שמונה, אבל למרות שהוא התבגר בישראל, הוא מעולם לא הרגיש את שייכות למקום. גם ההורים של שאדי בהלם כרגע", אמר. "גם הם מנסים להבין מה קפץ לו בראש שגרם לו לחצות את הגבול ולהסגיר את עצמו לצבא לבנון".

(עדכון ראשון: 21:29)

  • עוד באותו נושא:
  • לבנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully