וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נהג תחת השפעת סמים ואלכוהול, דרס למוות – ונמלט מהזירה

22.6.2017 / 13:53

כתב אישום הוגש נגד בן 21 מירושלים ותיירת שישבה לצדו ברכב בגין הריגת הולך רגל בן 50 והימלטות מזירת התאונה באילת. השניים נתפסו על ידי המשטרה כשהם תחת השפעת סמים ואלכוהול, וללא רישיונות וביטוח רכב

פגע וברח באילת - הנהג הפוגע היה תחת השפעת סמים ואלכוהול. מערכת וואלה! NEWS
"כתוצאה מהפגיעה הולך הרגל הועף באוויר והוטח במדרכה". הרכב הפוגע/מערכת וואלה! NEWS

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אליהו בראון, צעיר בן 21 מירושלים, שדרס למוות את ולדימיר קונסטנטינוב באילת – ונמלט מהזירה. על פי כתב האישום, הנהג, שצרך אלכוהול וסמים טרם נסיעתו פגע בהולך הרגל בזמן שנהג במהירות מופרזת וסטה לעבר המדרכה.

כתוצאה מהפגיעה ההרוג הוטח במדרגה ומת במקום. בראון מואשם בעבירות של הריגה, הפקרה לאחר פגיעה, נהיגה בשכרות תחת השפעת סם מסוכן, נהיגה ללא רישיונות וביטוח, החזקה ושימוש בסמים ומהירות שלא בתנאי הדרך.

עוד בוואלה! NEWS:
תחת זהות בדויה: אזרח זר חשוד בהדבקת חברתו ב-HIV ותקיפת נשים
נרדם, התעשת - והעלים ראיות: בן 51 נאשם ברצח חברו בשכרות
סטודנטים בשירות מילואים מוחים: "נאבקים לסיים את הלימודים"

הגשת כתב אישום נגד שני צעירים מבריטניה שמואשמים בפגע וברח באילת, מחוזי ב"ש 22 ביוני 2017. לירון מולדובן
"ניסה להימלט מבלי להזעיק עזרה". בראון/לירון מולדובן

מיד לאחר התאונה, שאירעה בתחילת החודש, עזב הנאשם את המקום, יחד עם שני צעירים נוספים שישבו עמו ברכב מבלי להזעיק עזרה. כתב האישום מייחס למיכל זליגר, תיירת משוויץ שישבה לצד בראון, עבירה של חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה, מכיוון שעזבה עמו את הזירה. החבר הנוסף ששהה ברכב נשאר בסמוך לזירה. השוטרים חקרו אותו, הבינו כי חבריו נמלטו והמשיכו בחיפושים אחריהם.

הם נתפסו על ידי המשטרה בסמוך למחסום הצפוני מאילת, כשהם במונית ומנסים להימלט. עם הגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות לעצור את בראון עד תום ההליכים המשפטיים נגדו וכן הגישה בקשה לפסילת רישיון הנהיגה שלו עד תום ההליכים. באשר לתיירת, הוגשה בקשה לקביעת תנאים מגבילים בשל החשש שלא תתייצב לדין אם תשוחרר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עו"ד אריאל עטרי, המייצג את בראון, מסר כי "מדובר בתאונה טראגית בה רכב בו נהג הנאשם צעיר אנגלי שעשה שירות צבאי מלא בהתנדבות, פגע באדם מבלי שיכול היה לראות את הפגיעה בו. גופת המנוח נמצאה במרחק רב ממקום התאונה. כשראה הנהג שהנוסעת לצידו נפגעה מיהר לקחת אותה לטיפול רפואי כשהוא משאיר במקום נוסע שלישי שידווח למשטרה". לדבריו, "הנוסעת ישנה בזמן התאונה ולא ראתה דבר. אין כאן הריגה וגם הפקרה אין. ככל שהיה שימוש בסמים או באלכוהול הוא נעשה ביממה שלאחר התאונה, עד לזמן בו נעצר הצעיר, ואין לו כל קשר לאירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully