וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי: "אף אחד ממשפחת המלוכה לא רוצה להיות מלך"

הנסיך אמר כי על אף חוסר הרצון, כל אחד מהם יעשה את המוטל עליו כשיתבקש לכך. לדבריו, במהלך ניסיונו להפוך את בית המלוכה הבריטי למודרני, צריך להיזהר: "אסור לאבד את הקסם, המוסד חשוב לציבור ולעולם כולו"

הנסיך הארי, יוני 2017. רויטרס
מותה של אמו עדיין משפיע עליו. הנסיך הארי/רויטרס

הנסיך הארי, החמישי בסדר הירושה לכתר הבריטי, אמר כי איש ממשפחת המלוכה אינו רוצה להיות מלך או מלכה – אך הם עושים זאת "לטובת העם". בריאיון למגזין "ניוזוויק" הוא אמר כי "נעשה את המוטל עלינו". הוא סיפר למגזין, שמקיים עמו סדרות ריאיונות בשנה האחרונה, כי הוא מעורב "בהפיכת המונרכיה הבריטית למודרנית". לדבריו, "זה מהלך מורכב. אנחנו לא רוצים להרוס את הקסם. הציבור הבריטי והעולם כולו זקוקים למוסדות כאלו".

הארי הזכיר את החוויה הקשה שעבר עם מותה של אמו, הנסיכה דיאנה, כשהיה בן 12 בלבד. "שום ילד לא צריך להתבקש לעשות זאת", אמר הארי על כך שהתלווה לאביו, הנסיך צ'ארלס, לסבו, הנסיך פיליפ, ולאחיו, הנסיך וויליאם, במהלך טקס ההלווייה של דיאנה שעבר ברחובות לונדון ב-1997.

הנסיך, שחשף לאחרונה כי קיבל טיפול פסיכולוגי כדי להתמודד עם מותה של אמו בתאונת דרכים בפריז, הוסיף: "אמי בדיוק מתה, והייתי צריך לעבור מרחק רב מאחורי הארון שלה, מוקף באלפי אנשים שצופים בי בזמן שעוד מיליונים נוספים עשו כך בטלוויזיה. אני לא חושב ששום ילד צריך לעשות זאת, לא משנה מהן הנסיבות. אני לא חושב שזה יכול לקרות היום שוב".

לקריאה נוספת בנושא
הנסיך הארי: "חסמתי את הרגשות שלי אחרי מות אמי, כמעט התמוטטתי"

הנסיכה דיאנה עונדת את "כתר קשר הנאהבים מקיימברידג'". GettyImages
הנסיכה דיאנה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully