וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן נגד אבו מאזן, פיק נגד רגב: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS מכנס הרצליה

הילה קובו

22.6.2017 / 14:00

צילום: מאצ'י הוף, בני בן סימון, שי מכלוף, יותם רונן, רויטרס

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה משותפת מכנס הרצליה עם יעקב אילון ומהאולפן השקוף בת"א עם הילה קובו:

כתב אישום חמור הוגש היום נגד המורה שאול שמאי,המואשם בעבירות מין בחמש תלמידות כתה ב'. גלי גינת, כתבת המשפט של וואלה! NEWS עם הפרטים.

בבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד נערה בת 16 שנעצרה בתחילת השבוע בהתעללות בנערה בת 13. יניר יגנה, כתב וואלה בדרום עם הפרטים.


בשלושת הימים האחרונים כמה מבכירי המערכת הפוליטית, הצבא, המשטרה והמשק נאמו בכנס הרצליה. בין המשתתפים היום :שר הבטחון אביגדור ליברמן שמתייחס למשבר הפנימי וטוען כי אבו מאזן רוצה לגרור את ישראל לעימות.
שר החינוך נפתלי בנט מתייחס למצבו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט וקורא להפעיל את מידת הרחמים.
יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד קרא בכנס לא להתמהמה עם חקירת ראש הממשלה

ובכנס הרצליה נמצאים גם אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS והכתבת המדינית טל שלו בפרשנות על פגישת ג'ארד קושנר המבקר בארץ עם ראש הממשלה נתניהו.

אחה"צ ייצא לדרך מצעד הגאווה ההיסטורי של באר שבע. יניר יגנה שב ומדווח.

עלייה של 2-4% במחירי השכירות בשנה האחרונה, הילה ציאון, עורכת וואלה נדל"ן עם רשימת הערים בהן נרשמה העלייה הגבוהה ביותר.

מה חושב הרב ישראל מאיר לאו, לשעבר הרב הראשי של ישראל ורבה של ת"א על יחסם של רבנים לקהילה הגאה? הרב לאו התראיין לתוכניתו של יעקב אילון "וואלה Talk" שתעלה במגזין סוף השבוע של האתר.

צביקה פיק הוא אחד האמנים הותיקים והמוערכים בישראל אבל גם הוא טוען שהוא לא מושמע מספיק ושהצעדים של שרת התרבות מירי רגב פוגעים בו ובאומנים מהז'אנר שלו. את הדברים אמר פיק בראיון לתוכנית "הביצה" שתעלה גם היא במגזין סוף השבוע.




הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully