וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעק "אני ארצח אותך" - ודקר בסכין: אישום נגד צעיר מירושלים

22.6.2017 / 10:57

בן 21 שנהג בפראות בסמוך לגן החיות התנכ"י בעיר דקר צעיר שבילה במקום לאחר שהעיר לו על התנהגותו. הוא הצליח להימלט מאחיזת שוטר שהגיע למקום ובתום מרדף נעצר. כתב אישום הוגש נגדו בגין בניסיון רצח

זירת רצח הנערה בת ה-17 בכסרא סמיע, 21 בדצמבר 2016. אדריאן הרבשטיין
"אתה בן אדם מת היום, אני אהרוג פה את כולם"/אדריאן הרבשטיין

פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד איתמר סוויסה, בן 21 תושב ירושלים, בגין ניסיון רצח, ניסיון לחבלה חמורה בנסיבות מחמירות, שיבוש הליכי חקירה ונהיגה ללא רישיון וללא ביטוח. על פי כתב האישום, סוויסה רכב על קטנוע בצורה פרועה בקרבת מעיין עין לבן, הסמוך לגן החיות התנכ"י בבירה, ונקלע לקטטה עם צעיר בן 24 שביקש ממנו לעזוב את המקום.

"מספר מבלים שהיו במקום, וביניהם המתלונן, העירו לנאשם על נהיגתו הפרועה בקרבת היושבים במקום. הנאשם התעלם מפניות אלה, וכן מבקשותיו של המתלונן לחדול ממעשיו ושב לרכוב בסמוך למתלונן וחבריו", נכתב. לנוכח זאת, החלה קטטה בין השניים ולאחריה צעק סוויסה לעברו: "אני ארצח אותך, אתה בן אדם מת היום, אני אהרוג פה את כולם, אני אדקור אתכם". בהמשך, קרא לחבריו שיביאו לו סכין, דקר אותו בחזהו פעם אחת ולאחר מכן בגבו – עד שהתמוטט. הצעיר פונה על ידי צוות מד"א באורח קשה ולא יציב לבית החולים הדסה עין כרם עם חתך בחזה, וטופל עד שהתייצב מצבו.

הנאשם, שראה שוטר מג"ב שהוזעק למקום, השליך את הסכין ארצה במטרה להעלימה – והחל לברוח. השוטר שהבחין בו עצר אותו במקום, אולם זה הצליח להשתחרר מאחיזתו ולברוח לעבר גן החיות. בתום מרדף אחריו נעצר בשנית על ידי שוטרים נוספים. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בוואלה! NEWS:
נרדם, התעשת - והעלים ראיות: בן 51 נאשם ברצח חברו בשכרות
"את צריכה להירגע": המורה מתל אביב מואשם בעבירות מין בחמש קטינות
חשוד שאיים מהכלא על עורכי דין בכירים: נעצר "הסנדק" של עולם הפשע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully