וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצחת ילדים": פעילי BDS עצרו נאום של ח"כ לביא בברלין

21.6.2017 / 23:00

חברת הכנסת נאמה באוניברסיטה במסגרת אירוע לקידום פעילות הסברה למען ישראל. פעילים צעקו לעברה והאשימו אותה בפשעי מלחמה. "לא ימנעו מאיתנו לספר את האמת על ישראל"

צלמים זמניים מורשים

"את רוצחת ילדים" – כך קראו אתמול (שלישי) פעילי תנועת החרם על ישראל, BDS, לעבר חברת הכנסת עליזה לביא (יש עתיד), במהלך הרצאה שהעבירה באוניברסיטה בגרמניה. בתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS, נראים הפעילים צועקים ומפריעים לנאומה של לביא, באוניברסיטת הומבולדט בברלין, שהשתתפה באירוע שהתקיים במסגרת משלחת של צעירי "יש עתיד" לקידום פעילות הסברה למען ישראל בקמפוסים בגרמניה.

הפעילים קראו לעבר לביא כי דם ההרוגים ברצועת עזה על ידיה, והאשימו את ישראל באפרטהייד ובפשעי מלחמה. ח"כ לביא הוצאה ביציאה אחורית בשל הפגנת הפעילים, ואמרה כי "שום גורם בארץ ובעולם לא ימנע מאתנו לספר את האמת ולהדוף את תעשיית השקרים וההסתה כנגד ישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
פרופ' בבן גוריון שנאבק בתומכי BDS: "תפרו לי תיק בגלל דעותיי"
נמנעה כניסתו לארץ של חבר הנהלת ארגון הקורא לחרם על ישראל
בליץ חקיקה פרו-ישראלי בארה"ב: עשר מדינות יאמצו "חוקי חרם"

מליאת חוק שירות ביטחון, מרץ 2014. נועם מושקוביץ
"פרובוקציה מבוימת". לביא/נועם מושקוביץ

היא הביעה צער על כך ש"דיון שנועד להציג את פניה האמיתיות של ישראל ולקיים דיאלוג הפך במה לפרובוקציה מבוימת, שמטרתה הכפשתה ישראל ופגיעה בנציגיה". לביא עוד כינתה את תנועת BDS "מכוערת", וטענה כי "לא על שלום ולא על זכויות הם נאבקים – אלא נגד זכותו של העם היהודי לבית לאומי במדינת ישראל".

בין הנוכחים באולם הייתה דבורה ויינשטיין, ניצולת שואה בת 82, שאמרה כי הפעילים "באו מראש להרוס ולקלקל, אך זה לא יעזור להם. אנחנו את העבודה שלנו עשינו ונעשה. צר לי על אותה חבורת פורעים אלימה". ח"כ לביא הוסיפה: "מצער אותי שדבורה, ניצולת שואה, הייתה צריכה להיות עדה למחזה המביש הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully