וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה חיילים הותקפו מילולית בירושלים - וחולצו בידי שוטרים

21.6.2017 / 22:07

מהומה פרצה לאחר שהחיילים הגיעו לתפילה בשכונת בית ישראל, וכוחות משטרה שהוזעקו למקום חילצו את השלושה ללא פגע. חלק מהנוכחים ניסו להגן על החיילים. האירוע הסתיים ללא מעצרים

צילום: עדכוני מאה שערים, מחאות החרדים הקיצוניים

שלושה חיילים דתיים שהגיעו הערב (רביעי) לתפילה בשטיבלך של שכונת בית ישראל בירושלים, הותקפו באלימות מילולית. כוחות משטרה שהוזעקו למקום חילצו את החיילים, והאירוע הסתיים ללא עצורים.

בתיעוד האירוע נראה כי התפתחה באזור המולה גדולה, ועשרות מתושבי השכונה התאספו במקום. כמו כן, חלק מהנוכחים ניסו להגן על החיילים. מהמשטרה נמסר לאחר מכן כי "שוטרים שהגיעו למקום חילצו את החיילים ללא פגע. עם הגעת הניידות יודו לעברן אבנים והושלכו ביצים וחפצים".

עוד בוואלה! NEWS:
חייל צה"ל הותקף במאה שערים בידי תושבים חרדים - וחולץ ללא פגע
התפרעויות במאה שערים: אלימות קשה הופעלה נגד מפגינים; 16 נעצרו
"קח רובה ותהרוג חייל": פשקוויל שהופץ בירושלים נחקר בחשד להסתה

שלושה חיילים הותקפו מילולית בבית כנסת בירושלים. "מחאות החרדים הקיצוניים", מערכת וואלה! NEWS
תיעוד האירוע בשכונת בית ישראל, הערב/מערכת וואלה! NEWS, "מחאות החרדים הקיצוניים"

לפני כשבועיים הותקף חייל צה"ל באופן דומה בשכונת מאה שערים בירושלים. כוחות משטרה שהגיעו למקום חילצו את החייל ללא פגע וליוו אותו אל מחוץ להמון שהתגודד סביבו. בתגובה לתקיפת החייל פעלה המשטרה בפעילות יזומה בשכונה. מהמשטרה נמסר כי "הארגון ממשיך במאבק נגד התופעה לפיה חיילים לובשי מדים מותקפים באלימות עת שהם הולכים בשכונות החרדיות".

בתחילת החודש נעצרו 12 חשודים בגין תקיפת חיילים במאה שערים, במסגרת פעילות יזומה של המשטרה. לפי החשד, העצורים תקפו לובשי מדים שהלכו ברחוב והשליכו לעברם חפצים. כוח משטרה ומג"ב שזיהה את התקיפה הגיע למקום ועצר אותם בשעת מעשה. בעת ביצוע המעצרים החלה התאספות של חרדים שיידו אבנים לעבר השוטרים והם פוזרו על ידי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully