וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפורמת המוניות בנתב"ג הובילה לכאוס: "נהיה כאן גן חיות"

22.6.2017 / 0:23

מה שהיה אמור להיות מהפכה צרכנית, לטובת הנוסעים משדה התעופה, הוביל לאי סדר בשער הכניסה לישראל. אחד מהנוסעים סיפר: "לוקח הרבה מאוד זמן לצאת מהשדה, צריך לסדר את זה אחרת". רשות שדות התעופה פנתה למשטרה לסיוע

צילום:אבי כהן עריכת וידאו: ניר חן

זו אמורה הייתה להיות מהפכה צרכנית בנמל התעופה בן גוריון, כזו שתוזיל משמעותית את מחירי המוניות ממנו לרחבי הארץ, אולם רפורמת המוניות בנתב"ג הובילה למצב קשה בשער הכניסה לישראל. "הרצון אולי היה טוב, אבל התוצאה היא שנוצר כאוס", סיפר אתמול (רביעי) איש עסקים ישראלי שנחת בשדה התעופה.

במקום שבו היה רציף מוניות "הדר", ששלטו עד לאחרונה באופן בלעדי בנסיעות מהשדה, ישנן כעת מוניות רבות, שמקבלות מעט נוסעים ביציאה משער הנחיתות. ממול הוקם חניון חדש, ובו מוניות מחברות שונות שמתאמות נסיעות מראש עם נוסעים ששבים ארצה, ובדרכן מנסות "לדוג" נוסעים נוספים. בנוסף לכל אלה, מוניות "חאפרים" על הכביש מנסות להעלות נוסעים במחירים מוזלים.

עוד בוואלה! NEWS:
לראשונה בבירת הנגב: מחר – מצעד הגאווה ייערך בבאר שבע
מדד בתי החולים: ההמתנה לצנתורים וטיפול בשבץ התקצרה
תובעת 50 אלף ש' מאל על: "עברתי בידוק משפיל, דרשו שאתפשט"

כתבה של אבי אשכנזי על משבר המוניות נתב"ג 20 ביוני 2017. ניב אהרונסון
"מה שקורה כאן לא אמיתי". רציף המוניות בנתב"ג/ניב אהרונסון

נוסע מתוסכל שנחת בנתב"ג סיפר: "אני טס 20 שנה, זה לא אמיתי מה שקורה כאן". לדבריו, "זה גן חיות, מה שנהיה כאן. לוקח הרבה מאוד זמן לצאת מהשדה". הוא טען כי "צריך לסדר את זה אחרת, אולי לא כמו שהיה, אבל בטח שלא כמו עכשיו".

תנאי המרכז שהוציאה רשות שדות התעופה, לאחר שחברת "הדר" סירבה להוריד את תעריף הנסיעה, אמורים היו להיטיב עם הנוסעים. אלא שמונית רשאית להעלות נוסעים מנתב"ג בתנאי שנרשמה בתור האיסוף, ובפועל - נוצר אי סדר שמקשה על השירות ויוצר גם בעיית בטיחות במפלס הנוסעים הנכנסים לישראל בטרמינל 3, כאשר רבים מזמינים מונית מראש בשל המצב.

אותן מוניות חונות בחניון מאולתר. רציף המוניות שהיה פעיל עד לא מכבר נראה נטוש בחלקו הגדול, והנוסעים עדיין מתקשים למצוא שירות מוניות תקין עם נחיתתם בישראל. ברשות שדות התעופה החלו להציב פקחים במקום, אלא שבחלק מהמקרים נוצר מצב שבו נוסעים ועוברי אורח נחשפים לסכנה, כאשר נהגים "חאפרים" מזהים את הפקחים במקום ופותחים בנסיעה פרועה במטרה לחמוק מדוחות. ברשות שדות התעופה אומרים כי הם ביקשו מהמשטרה לפעול להשליט סדר במקום, וכי הם מעריכים שפעולות המשטרה יביאו לשינוי במצב.

(עדכון ראשון: 20:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully