וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסידות גור לתושבי ערד: "הרחיקו פעוטות מסורגי החלון - זה חילול השם"

21.6.2017 / 17:30

בעקבות הפרסום בוואלה! NEWS על פעוטות שתועדו על סורגי מבנים ללא השגחה, קראו ראשי החסידות להורים להיזהר מכך. "מעבר לסכנה שבדבר, הנושא משמש גם ככלי הסתה נגדינו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד הפעוטות כפי שתועדו בערד, החודש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראשי חסידות גור יצאו באחרונה בהוראה לחסידים ש"לא להניח ילדים על הסורגים, זה חילול השם". ההוראה מגיעה בעקבות תופעה שתועדה ופורסמה לפני כשבועיים בוואלה! NEWS, ובמסגרתה הושבו פעוטו על סורגים במבנים גבוהים וללא השגחה. ראשי הקהילה בערד ביקשו מהתושבים בפשקווילים שהופצו להיזהר מכך.

"ישנה תופעה אצל חלק מהמשפחות, שמניחים ילדים בסורגי החלונות. מעבר לסכנה שעלולה להיווצר בדבר, לאחרונה הנושא משמש גם ככלי להסתה נגד קהילתנו", נכתב, ככל הנראה בהתייחס לפרסום הדבר. "אף על פי שאנחנו יודעים שהילדים הם האוצר היקר ביותר וההורים משגיחים, הרשויות מתחילות לאכוף ולחקור עד כדי האשמה בהזנחה ויש בזה בבחינת חילול השם", נכתב בפשקווילים.

שלומי טבנצ'יק, תושב ערד שצילם מספר תמונות של הילדים יושבים על הסורגים, מקווה כי המכתב ישים סוף לדבר. "ריבוי תלונות של תושבים והתעוררות המשטרה שפעלה וחקרה, כנראה ישימו סוף למראות ההזויים של ילדים על חלונות. גם אם הם חושבים שזה מטעמי הסתה , אני בהחלט שמח שתרמתי לביטחונם של הילדים ומאושר לאבד את 'כלי הניגוח' ההזוי הזה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בית המשפט בביקורת חריפה על מח"ש: "לשקול לבטל האישום נגד פישר"
מדד בתי החולים: ההמתנה לטיפול בשבץ התקצרה; שיפור בזמני הצנתור
רפורמת לקויות הלמידה: התלמידים "יאותרו" ומשרד החינוך יערוך האבחונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully