וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף המדכא של "חברים" שזיעזע את יוצרת הסדרה

25.6.2017 / 1:24

הכל בגלל פיבי? תיאוריית הסוף האלטרנטיבי העצוב של "חברים" שרצה ברשת הגיע לאוזניה של יוצרת הסדרה מרתה קאופמן - וזה מה שהיה לה לומר עליו

אנשים שצופים בשידורים חוזרים של "חברים" הם יותר חכמים/מערכת "סיפור בדקה"

בסרטון –עוד סיבה לצפות בשידורים חוזרים של "חברים"

יוצרת הסדרה "חברים", מרתה קאופמן, הזדעזעה לשמוע על תיאוריית הסוף האלטרנטיבי של הסדרה ושלחה את האיש שעומד מאחוריה "למצוא לעצמו חיים". תכנית הטלוויזיה האהובה שהביאה לעולמנו את מרסל הקוף, החתול המסריח וסיפור האהבה המתמשך של רוס ורייצ'ל הסתיימה בפרק מרגש עד דמעות של השישה עוזבים את הדירה והולכים לשתות קפה. משתמש טוויטר אחד לא אהב את הסוף האופטימי הזה והמציא לסדרה סוף אלטרנטיבי פסיכי ומדכא במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסוף של "חברים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

בקרוב בניו-יורק: "חברים" בגרסת המחזמר

לכתבה המלאה

"הייתי מסיים את 'חברים' בכך שהכל היה רק הזיה פסיכדלית בראש של פיבי ההומלסית, בעודה מסתכלת דרך חלון בית הקפה סנטרל פרק", הוא כתב, "בכל פעם היא שייכה כל דבר אליה, כל פעם שהראו לנו כמה אאוטסיידרית היא... זה פשוט נראה הגיוני. כל 10 העונות היו פרי דמיונה הקודח. היא הכניסה את עצמה לחייהם של חמשת האחרים כי כל מה שהיא אי פעם רצתה זה... חברים".

הוא הוסיף: "בסצינה האחרונה פיבי הייתה צריכה ללכת מהסנטרל פרק, כשרוס, רייצ'ל, ג'ואי, צ'נדלר ומוניקה מתייחסים ל'גברת המשוגעת שתמיד נועצת בנו מבטים'. לכל אחד מהם יש שמות שונים ואישיות שונות. פיבי חולפת על פני חנות רהיטים ומסתכלת על ההשקפה שלה במראה הממוקמת בחלון הראווה. שם החנות? אורסולה" (שמה של אחותה התאומה הזהה של פיבי). "לבסוף היא חוזרת לפארק שם היא ישנה מול המזרקה, מנורה שבורה נמצאת ליד הספסל שלה. מאחור, אנחנו רואים אותה מתכסה ב-6 מטריות מלוכלכות אך צבעוניות".

הסוף האלטרנטיבי הזה דיכא לכם את החיים? אתם לא מתארים לעצמכם מה הוא עשה לקאופמן. בשיחה עם ET ONLINE בפסטיבל הטלוויזיה ATX היא אמרה: "זה הדבר הכי עצוב ששמעתי אי פעם! מעולם לא שמעתי על הסוף הזה – זו תיאוריה נוראית. זה מטורף! זו תיאוריה מטורפת. וואו! אני מרותקת מזה. אני חושבת שלמישהו פה אין חיים. מישהו צריך למצוא לעצמו חיים, זה כל מה שאני אומרת".

  • עוד באותו נושא:
  • חברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully