וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים את הנסון? ככה הם נראים היום כשהם מטנפים על ג'סטין ביבר

וואלה! סלבס

22.6.2017 / 9:01

האחים הנסון, הלהקה המצליחה שעשתה לנו "אממבופ" בשנות ה-90, לכלכו על המוזיקה של הסטאר ג'סטין ביבר והשוו אותו לדב קואלה עם מחלת מין. אאוץ'. וואלה! סלבס אחים בדם

אימג'בנק GettyImages

אייזיק, טיילור וזאק, שלישיית האחים שסחפו את עולם המוזיקה בסערה עם הלהיט "MMMBop" (אממבופ, בה דובה בופ...) בשנות ה-90 למעשה עדיין פעילים ונמצאים בעיצומו של מסע הופעות באוסטרליה. זה בפני עצמו שוק. בראיון לרדיו Hit107 FM באדלייד הבהירו חברי ההרכב שהם לא מחבבים במיוחד את ג'סטין ביבר והשירים שלו. אם נודה באמת, עידנו את מה שהם באמת אמרו. למעשה, הם השוו אותו לקואלה עם מחלת מין ואת השירים שלו לכאלה שגורמים לדלקות אוזניים. אאוץ'.

הנסון 1997. AP
ככה הם נראו אז/AP
הנסון. GettyImages
וככה הם נראים היום.../GettyImages

עוד בנושא

האחים שנמצאים כרגע בשנות ה-30 לחייהם, השתתפו במשחק "של מי השיר הזה?" והתבקשו להאזין לשירים ולנחש מי האמן המבצע ומה שם השיר. טרם שיחקו, הבהירו הבנים שהם אינם מקשיבים הרבה למוזיקה "מודרנית" ולכן הם צפויים להפסיד. כצפוי, אף אחד מהשלושה לא זיהה את הלהיט הכי גדול כרגע - Despacito. כשנאמר להם שאת השיר מבצעים לואיס פונסי, דדי יאנקי וג'סטין ביבר, חברי ההרכב לא יכלו להסתיר את הרתיעה שלהם.

לא.... כי זו שירה

"אני יכול פשוט להגיד שאני שמח שלא ידעתי מה זה?" אמר אחד האחים, "אני מעדיף לא לקבל מחלות מין, אז בכל פעם שג'סטין ביבר מתקרב אליי או לאוזניים שלי... אלה (השירים שלו) הם רק דלקות לאוזניים, הם מסריחים". האחים השתעשעו מהעובדה שלמרבית הקואלות יש כלמידיה והשוו בין ביבר ליצור הפרוותי, "זה כמו להסתובב עם קואלה", אמר אחד מהם, "כלמידיה של האוזן, זה גרוע". ביבר, תגובתך?

לוואלה! סלבס באמת הייתה כלמידיה באוזניים פעם, וגם סיפילס באף. אבל קצת מיץ תפוזים טרי והכל עבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully