וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנכים חסמו את נתב"ג ומחירי הבריכות: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

21.6.2017 / 14:00

אליעזר פישמן פשט רגל, הנכים חסמו את נתב"ג, מהפך בסעודיה, קושנר מגיע להפגש עם ביבי ואבו מאזן, איך למנוע ממעסיקים לרמות בני נוער שיעבדו בחופש הגדול וכמה יעלו לכם כניסות לבריכה ברחבי הארץ?

צילום: יותם אהרונסון, שי מכלוף, אבי כהן, רויטרס עריכת וידאו: ניר חן, נועה לוי

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:

אליעזר פישמן הוכרז כפושט רגל. חן הרצוג מחברת הייעוץ BDO על ההחלטה ויקי אדמקר , הכתב הפרלמנטרי של וואלה! NEWS מוסיף פרטים מהכנסת.

במסגרת מחאת הנכים נחסמה היום הדרך לנתב"ג. דנה ירקצי, כתבת הרווחה של וואלה! NEWS עם הדיווח.

מהפך בסעודיה: המלך סלמן הדיח מתפקידו את שר הפנים ויורש העצר המכהן ומינה במקומו את בנו מוחמד, שר ההגנה היום. אבי יששכרוף, פרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים, על ההשפעה שתהיה לשינוי הזה על ישראל.

ומהפך הזה הוא אחד הנושאים הבולטים בכנס הרצליה היום יעקב אילון, המגיש הראשי של וואלה! NEWS הנחה בכנס פאנל על מודיעין ובטחון ובו התייחסו כמובן גם לנושא הזה, למו"מ עם הפלסטינים ולהדלפת טראמפ לרוסים.

יניר יגנה, כתב וואלה! NEWS בדרום על תושבי יישובים סמוכים לגדר שחוששים מפני עימות בקיץ הקרוב.

ג'ראד קושנר , חתנו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, נוחת היום בישראל וייפגש עם נתניהו ואבו מאזן כדי להתניע את המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים. טל שלו, הכתבת המדינית של וואלה! NEWS ואבי יששכרוף על המאמץ האמריקני לחידוש המו"מ הישראלי פלסטיני.

מאז פוצץ המשא ומתן בין רשות שדות התעופה למוניות הדר, הבלגן בנתב"ג חוגג ומי שסובל אילו הלקוחות. אבי אשכנזי , כתב וואלה! NEWS מדווח מנתב"ג.

חופשת הקיץ של תלמידי התיכונים החלה אתמול ובשבוע הבא יצטרפו אליהם תלמידי בתי הספר היסודיים. מי שירצו לבלות בבריכה יצטרכו כך נראה להפרד ממאות שקלים. אירה אימרגליק מוואלה עסקים עם המחירון המלא.

ויש גם בני נוער שיבחרו להרוויח כסף ולא רק לבזבז. איך ניתן לוודא שלא יעבדו עליהם? שרית אולשביץ מהסתדרות הנוער העובד והלומד עם טיפים לעובדים הצעירים.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully