וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הח"כ התפרץ על עובדי מזנון הכנסת: "הייתי מפטר את כולכם"

21.6.2017 / 12:25

הביקורת בקרב חברי הכנסת על מחיר ואיכות המזון המוגש להם הגיעה אתמול לשיאה כאשר חבר הכנסת מאיר כהן מ"יש עתיד" צעק על מנהל ההסעדה. "אתם מבזים חברי כנסת. ח"כית ביקשה עוד פרוסת בשר ונענתה בשלילה"

: ראש הממשלה בנימין נתניהו במזנון הכנסת,  1 בפברואר 2016. ספק 500
ראש הממשלה בנימין נתניהו במזנון הכנסת, 2016/ספק 500

ח"כ מאיר כהן (יש עתיד) התפרץ אתמול (שלישי) בזעם לעבר מנהל ההסעדה במזנון. "אילו הייתי יו"ר הכנסת הייתי מפטר את כולכם, דקה אחת לא הייתם פה", כך אמר לפי ציטוטים שפרסם הבוקר מיכאל שמש בגלי צה"ל. "אני כל הזמן רואה חברי כנסת שאתם מבזים אותם. ראיתי איך חברת כנסת ביקשה עוד פרוסה של בשר והוא אומר לה: 'לא'". התלונות של חברי הכנסת בנושא עלו מאז סיומה של הפגרה האחרונה, שלאחריה שהוחלט לשכור חברת קייטרינג חיצונית בעקבות השיפוצים הנמשכים במתחם.

טענותיו של ח"כ כהן הן טענות שהשמיעו מאז חזרת הכנסת מהפגרה רוב חברי הכנסת במשכן, הזועמים בעיקר על איכות האוכל, השירות והמחירים. "אתם לא יכולים להתנהג ככה לחברי כנסת ולעוזרים פרלמנטריים", אמר. "אנשים רוצים לאכול ארוחת צהריים, הם לא ביקשו הנחות. אתם צריכים לתת אוכל כמו שצריך. כל יום אתם מבזים חברי כנסת ועובדים". הוא פנה לנציג הכנסת במתחם ואמר לו: "אתה צריך למנוע את זה, ולצערי אתה לא עושה את זה. אני לא דיברתי על מחיר, אתם צריכים לתת שירות, זה – לא שירות". כהן אמר בסיום הדברים כי "בקפיטריה של בית הספר שלי אם היה מישהו שמוכר את האוכל הזה במחיר הזה, הייתי מעיף אותו. פשוט הגזמתם!".

עוד בוואלה! NEWS:
לאחר שהביעה תמיכה בבנה: נעצרה אם המחבל משער שכם בחשד להסתה
מזג אוויר: הפתעה ביום הכי ארוך בשנה – גשם במרכז הארץ
ערב הסעודית: המלך הדיח את יורש העצר – ומינה את בנו במקום

מאיר כהן מסיעת יש עתיד מגיע לבית הנשיא, מרץ 2015. טלי מאייר
"אתם צריכים לתת שירות". ח"כ כהן/טלי מאייר

בתגובה לוואלה! NEWS אמר "כ כהן כי "למרבה הצער מגיעות אלינו המון תלונות מח"כים ואורחים על רמת ומחירי האוכל. הכנסת מארחת מידי שבוע מאות אורחים, מהם תלמידות ותלמידים רבים שאינם יכולים לעמוד ברמת המחירים. ראוי שבכנסת ישראל, יוגש מזון טוב יותר ובמחירים שפויים יותר. שוחחתי על כך עם מי שצריך ואני מאמין שזה יטופל באופן מקצועי".

גורמים בכנסת הסבירו ששיפוץ מטבח הכנסת הוא הכרחי מפני שמדובר במטבח בן עשרות שנים שנועד בשעתו לשרת עד כ-300 סועדים ביום, בעוד שבחלוף השנים, סועדים בכנסת לא פעם גם כאלף איש ביום. כמו כן, נמסר מהכנסת בתגובה כי במשכן "מודעים לטענות שהועלו ופועלים יחד עם זכיין ההסעדה למצוא פתרון לבעיה, בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully