וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נשמעים צרכני זנות: קמפיין חדש של מטה המאבק בסחר בנשים

20.6.2017 / 19:08

בסדרת סרטונים חדשים, מקריאים שחקנים הודעות של צרכני זנות: "כבר הגעת, לא תיכנס?". חברי המטה הפיצו את מספר הטלפון של השרה שקד, בניסיון ללחוץ עליה לפרסם את מסקנות הוועדה לקביעת מדיניות להפללת לקוחות

צילום: המטה למאבק בסחר בנשים ובזנות

מטה המאבק בסחר בנשים השיק היום (שלישי) קמפיין נגד זנות, שבו מקריאים שחקנים טקסטים של צרכני זנות. במקביל, קרא השבוע המטה לציבור לשלוח הודעות לשרת המשפטים איילת בשקד בדרישה לחשוף את מסקנות הוועדה לקביעת מדיניות להפללת לקוחות.

במטה הסבירו כי הצעת החוק להפללת צרכני זנות תקועה בוועדת השרים לחקיקה, בשל ההמתנה להגשת מסקנות הוועדה שהשרה שקד עומד בראשה, ובשל העיכוב "כל יום שעובר הוא משמעותי". לדברי אנשי המטה, בכל יום צורכים 40 אלף גברים בישראל זנות, ולכן יש לרתום את הציבור לעצירת הצריכה של זנות. הם פרסמו לשם כך את מספר הטלפון האישי של השרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מספר הטלפון האישי של שקד פורסם. המודעה נגד שרת המשפטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצד הפניה לשקד, מתפרסמים סרטונים שבהם מקריאים שחקנים הודעות שנכתבו בפורומים של צרכני זנות ברשת. "צרכני זנות יכולים להיות גם חברים שלנו, זו לא תופעה עלומה", נכתב בעמוד של המטה, "זו תעשייה שמגלגלת 1.6 מיליון שקל בשנה, ולכן החלטנו ללכת לקמפיין מדורג שחושף את ממדי התופעה".

"בסוף השבוע עמדנו ברחבי הארץ וקראנו די לאלימות כלפי נשים, די לצריכת זנות, די לניצול. ההצעה לא עלתה בוועדת השרים רק כי היא מחכה כבר למעלה משנה למסקנות הוועדה בראשות השרה שקד. הכל מוכן - ההצעה הוגשה, מעל ל-65 חברי כנסת הצהירו כי יתמכו, אפילו משרד הרווחה, המשרד לבטחון פנים ומשרד הבריאות כבר תמכו במדיניות. כעת תורה של השרה לפעול לסיום המציאות החשוכה והאלימה בה נמצאות 12,500 נשים מדי יום".

עוד באותו נושא

עדות מבפנים: כל האמת שלא רציתם לדעת על זנות

לכתבה המלאה
קמפיין חדש נגד סחר בנשים מציג ציטוטים של צרכני זנות. מערכת וואלה! NEWS
"הגעת, לא תיכנס?". אחד הסרטונים בקמפיין המטה/מערכת וואלה! NEWS

באחד מהסרטונים אומר השחקן, בין היתר: "דנה לא נראית טוב לא בגוף ולא בפרצוף, אבל ישר היא התחילה להיות חברותית וכיפית ודי מהר זרמנו למישושים הדדים. עכשיו אני בראש שלי משננן את המנטרות שמנחות רבים מכם והנחו אותי – 'הגעת, לא תיכנס?', ביצועים טובים שווים יותר מפנים יפות".

ראומה שלזינגר מהמטה המאבק לסחר בנשים, מסרה: "הגיע הזמן לשבור את השתיקה: הצרכנים הם הגורם המניע את התעשייה של הזנות, וככה הם נשמעים. בלי ביקוש לזנות - לא תהיה זנות. צריכת זנות לא צריכה להיות לגיטימית בישראל, הציבור מבין את זה וגם 65 חברי כנסת שכבר חתמו על הצעת החוק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
65 ח"כים הביעו תמיכה. הפגנה מול מועדון חשפנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully