וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיוף או "מסמכים נדירים מאוד" שמאמתים את נחיתת החייזרים המפורסמת?

25.6.2017 / 8:52

מומחית החייזרים הת'ר ווייד טוענת שהיא שמה את ידיה על מסמכים סודיים של הצבא האמריקאי, שניסה לטייח את תקרית רוזוול המפורסמת ב-1947. אבל - חוקר חייזרים בריטי טוען שמדובר בזיוף

Slidebox media

בזמן האחרון צצות עוד ועוד עדויות ותאוריות קונספירציה שקשורות לתקרית רוזוול - אותו אירוע מוזר בתחילת יולי 1947, אז התרסק עב"ם, כביכול, ליד העיירה רוזוול‏ שבניו מקסיקו. על פי הטענה, חולצו מן העב"ם שהתרסק בסמוך לעיירה גופות של חוצנים ופריטים אחרים שמקורם בטכנולוגיה חוצנית. עמדתה הרשמית של צבא ארצות הברית היא שהשברים שנמצאו במקום הם שרידים של כדור פורח ניסיוני שמשימתו הייתה מעקב בגובה רב. לעומת עמדה רשמית זאת, יש המאמינים כי במקום אכן התרסק כלי טיס חוצני, ממנו חולצו גופות של חוצנים; התומכים באמונה הזו משוכנעים שצבא ארצות הברית העלים מן הציבור את האמת על האירוע. הוויכוח הפך את רוזוול לתופעה נרחבת בתרבות הפופולרית, והשם "רוזוול" הפך לסמל לכלל נושא העב"מים והמפגש עם תרבויות חוצניות; זו אחת התקריות המפורסמות ביותר והשנויות במחלוקת בתחום זה.

עוד בנושא:

עדויות חדשות מאירוע החייזרים המפורסם ביותר אי פעם
צפו: האם נמצאו תמונות חדשות של גופת החייזר מרוזוול?
מדענים בטוחים: נפתרה אחת מהתעלומות הגדולות בתולדות האנושות

אל הוויכוח הנושן הזה הצטרפה לאחרונה מומחית החייזרים הת'ר ווייד, שמנחה תכנית רדיו בנושא. לטענתה, היא מצאה הוכחות שהתרסקות העב"ם אכן התרחשה. ווייד טוענת שהצליחה לשים את ידיה על "חומרים סודיים מאוד" של הצבא האמריקאי, ובידיה יש מסמכים רשמיים שמתארים כיצד ארבע גופות חייזרים נמצאו במרחק של כשני מייל (כ-3.5 ק"מ) מאתר ההתרסקות. "כל ארבע הגופות היו במצב מתקדם של ריקבון", נכתב לדבריה בדיווח.

עוד באותו נושא

האם זו העדות הראשונה לביקור חייזרים בכדור הארץ - שלא שמעתם עליה?

לכתבה המלאה

לפני שתתחילו להתלהב, חוקר החייזרים הבריטי ניק רדפרן טוען בראיון ל-Dailystar שהמסמכים של ווייד מזויפים. "אני לא יודע מי זייף את המסמכים הללו, אבל אין שום סיכוי שהם הגיעו מסוכנות ממשלתית", הוא כתב בחשבון הפייסבוק שלו. "זו כנראה עבודה של מישהו בתחום החייזרים, שפשוט חיכה שאחד מחוקרי החייזרים יאמץ את המסמכים ויטען שהם אמיתיים".

אז כנראה שהאמת עדיין תשאר "אי שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully