וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבי אנושית חדשה הגיעה והיא אפילו עשתה ניתוח בפה כדי לחייך לצמיתות

22.6.2017 / 11:29

טירוף הברביות האנושיות נמשך והפעם הגיע הזמן להכיר את רייצ'ל אוונס - שהוציאה מכיסה יותר מ-25 אלף דולר על ניתוחים פלסטיים כדי להיראות כמו הדבר האמיתי

אתר רשמי

רייצ'ל אוונס, אם חד הורית, תככב לצד ברביות אנושיות אחרות בסרט הדוקומנטרי של ערוץ 5 הבריטי "אומייגאד: גוף הברבי שלי". כמו חברותיה חובבות הברבי, גם היא הוציאה מכיסה עשרות אלפי דולרים כדי להיראות כמו ברבי אנושית - ואפילו עברה ניתוח בפה כדי שתראה כאילו היא תמיד מחייכת. בכלל לא קריפי לגמרי.

אוונס בת ה-46 מדרום לונדון היא מעריצה ענקית של ברבי והוציאה עד היום יותר מ-25 אלף דולר על ניתוחים פלסטיים שיעניקו לה את המראה הקפוא של הבובה. במשך 11 השנים האחרונות, אוונס עברה שורה של הליכים רפואיים כולל הרמת לחיים, הידוק לסת, הגדלת חזה וניתוח אף. היא אמרה: "אני מרגישה כמו ברבי, חושבת כמו ברבי ואני למעשה ברבי. אני חושבת שברבי ואני אותו אדם. אני בובה אנושית".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

ברבי, קים, בריטני וקן - כשאנשים שעיוותו את גופם נפגשים

לכתבה המלאה

בובת הברבי האנושית, שנראית שונה לחלוטין מהמראה הגותי שלה עם השיער השחור מלפני 15 שנים, סיפרה שהיא התמכרה לניתוחים החל מהמילוי הראשון שלה - ואפילו הולכת לחדר הכושר 5 פעמים בשבוע כדי להתאים את הגוף לפנים. עם כל האושר שבא עם זה, היא עדיין מחפשת את ה"קן" שלה ונחושה להמשיך לחיות כמו ברבי עד סוף ימיה, "ברבי לעולם לא תעזוב אותי. היא תמיד בתוכי".

לצידה בתכנית יופיעו קרי וג'ייד, בובות ברבי אנושיות שעברו גם הן אינספור ניתוחים כדי להיראות כמו אלילתן. קרי מאסקס טוענת שרק היא הברבי האמיתי של בריטניה, אחרי שהוציאה יותר מ-126 אלף דולר על ניתוחים. היא אפילו השתעשעה ברעיון שאם בעלה, דארן, יכריח אותה לבחור בין נישואיהם לבין אורח החיים המיוחד שלה - היא תבחר להישאר ברבי. הוא, למרבה הפלא, מפרגן.

ג'ייד מבאת' סיפרה שגברים מסתכלים עליה כמו "חתיכת בשר" בגלל השיער הבלונדיני והחזה הגדול שלה. היא מופיעה בפני מעריצים במצלמת רשת היישר מחדר השינה הוורדרד שלה וחולמת לעבוד כדוגמנית ולהופיע בפלייבוי. לאחרונה היא השתתפה בתוכנית ריאליטי שהכריחה אותה להסיר את האיפור ולגלות איך היא נראית באמץ - והתוצאה הרבה יותר מחמיאה לה.

רייצ'ל אוונס לפני שהפכה לבובת ברבי אנושית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ייד שמשתתפת גם בסרט

ג'ייד בובת הברבי האנושית. 100% HOTTER, מערכת וואלה! NEWS
ג'ייד בובת הברבי האנושית/מערכת וואלה! NEWS, 100% HOTTER

וקארי מיילס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully