וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיילות פתחו רגליים": כך חגגו תלמידים בהרצליה את סיום התיכון

20.6.2017 / 14:48

תלמידי תיכון היובל בעיר עוררו את זעמם של תושבים לאחר שבתהלוכה המסורתית כתבו על אחת המכוניות: "חיילות פתחו רגליים, אז מה אם גמרנו". בית הספר: "תכנים פוגעניים אינם מקובלים עלינו, נפנה למשטרה"

כיתוב שהכינו תלמידי תיכון בהרצליה למסיבת סיום 20 ביוני 2017. אורית רישפי, מערכת וואלה! NEWS
"בהתחלה הם היו בשוק, ואחר כך אמרו שזה מצחיק". הכיתוב על המכונית בהרצליה/מערכת וואלה! NEWS, אורית רישפי

תלמידי תיכון היובל שבהרצליה חגגו היום (שלישי) את סיום לימודיהם בדרך לא שגרתית, ותושבי הרחוב שבו נערכו החגיגות גילו לתדהמתם כי על אחת המכוניות נכתבה אמירה פוגענית כלפי נשים. במסגרת תהלוכת התלמידים המסורתית, "רונדו", המתקיימת מדי שנה בהרצליה, כתבו התלמידים על אחד מכלי הרכב שקושטו והשתתפו באירוע "חיילות פתחו רגליים, אז מה אם גמרנו".

עו"ד אורית רישפי, פעילה חברתית בעיר, נתקלה בכיתוב בעת שיצאה לטייל עם כלבה. היא הראתה את הכיתוב תלמידים, שלדבריה, "בהתחלה היו בשוק, ואז אמרו שזה מצחיק". לדבריה, היא ניגשה לתלמידים ואמרה להם שעליהם לחשוב על הדבר הנורא שכתבו.

רישפי פנתה למנהל בית הספר עופר אילות שהשיב לה כי "הרונדו נעשה על דעת התלמידים והוריהם באישור המשטרה. אין לנו חלק בתכנים ובאופי של הרונדו והוא נעשה ללא הכוונה או השתתפות של מי מצוות בית הספר". הוא הוסיף כי "כמובן שתכנים פוגעניים מכל סוג שהוא אינם מקובלים עלינו ואנו נעביר את פנייתך באופן מיידי לטיפול הורי התלמידים ולידיעת המשטרה".

בעקבות הפרסום, כמה מתלמידי בית הספר ביקשו למסור כי "היום נערך רונדו מכוניות בתיכון היובל. לצערנו, כפי שנכתב בכתבה הייתה מכונית אחת שהתלמידים שנסעו בתוכה קישטו אותה בתוכן בוטה ולא מכבד. יש לציין כי אנו התלמידים, כבוגרי התיכון וכנערים בוגרים ואחראיים, גינינו את הכתוב על המכונית. בנוסף, יחד עם חברי ההנהלה ומספר הורים מהנהגת בית הספר דיברנו עם אותם תלמידים שקישטו את מכוניתם בתוכן זה, הסברנו להם את חומרת האירוע ואותם תלמידים הבינו את הטעות שעשו והסירו את התוכן הבוטה מידית. כמו כן, יש לציין כי התנהלות הרונדו הייתה מופתית וכי התלמידים נסעו כחוק וכנדרש על פי הוראות המשטרה".

עוד בוואלה! NEWS
"פגע וברח" בנגב: בת שנתיים נדרסה למוות בידי טרקטור
חברותיה של החשודה המרכזית בהתעללות בבת 13: "כולם פחדו ממנה"
ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט חש ברע בכלא; רופא הוזעק לתאו

  • עוד באותו נושא:
  • הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully