וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר התחזה לבת 12 ברשת - והביא למעצר עשרה חשודים בפדופיליה

20.6.2017 / 11:42

עשרת החשודים, תושבי הצפון, התכתבו עם סוכן משטרה ממחלק הסייבר שהתחזה לנערה. מחומרי החקירה עולה כי במהלך ההתכתבויות, שלחו לו תמונות אינטימיות והציעו לו מפגשים תמורת אלפי שקלים

צילום: דוברות משטרה

עשרה תושבי הצפון נעצרו היום (שלישי) בחשד לעבירות פדופיליה ברשת, זאת לאחר שהתכתבו עם סוכן משטרה שהתחזה לילדה בת 12. מחומר החקירה שנאסף עולה כי במהלך ההתכתבויות, החשודים שלחו הודעות ותמונות בעלות אופי מיני על מנת לפתות את הנערה להיפגש עמם.

החקירה שהובילה למעצרם של החשודים, שגילאיהם נעים בין 18 ל-40, נמשכה שלושה חודשים. בין היתר, בחקירה נמצא כי חלק מהחשודים העבירו לילדה תמונות של איברי המין שלהם, ואחד מהם אף הציע לה סכום של אלפי שקלים כדי שתיפגש עמו.

עוד בוואלה NEWS
זעם בנתיבות על שלט הקורא ללבוש צנוע: "דין הלובשת גופייה - גיהנום"
"קברה בבור בחוף, שידלה לזנות": בת 16 חשודה בהתעללות בבת 13
מלב ים לטווח של 400 ק"מ: תיעוד הניסוי המוצלח במערכת "לורה"

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
המשטרה תבקש להאריך את מעצרם של החשודים/ראובן קסטרו

לפנות בוקר פשטו עשרות בלשים וחוקרים ממחוז חוף על בתיהם של החשודים. במהלך החיפושים הוחרמו מחשביהם ובשעות הצהריים תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בעכו.

מהמשטרה נמסר כי החקירה, שלוותה בידי פרקליטות מחוז חיפה, מהווה נדבך בפעילות המשטרה במהלך השנה ומטרתה הרתעת עבריינים הפועלים ברשת, בפרט אלו החשודים בפדופיליה. במשטרה הדגישו כי נוסף על פעילות האכיפה ומעצר החשודים, מקודמת גם פעילות מניעה והסברה על הסכנות באינטרנט, המועברת לתלמידים בבתי ספר לאורך השנה. כמו כן, הודגש כי להורים מקום מרכזי בפיקוח על התכנים והאתרים שבהם גולשים ילדיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully