וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין משמיץ של הליכוד נגד הרצוג ולבני נחשף: "מעורר שאט נפש"

20.6.2017 / 7:57

כרזות שהוכנו לקראת הבחירות לכנסת ה-20 בגנות ראשי המחנה הציוני ונגנזו - נחשפו. הרצוג הוצג כאישה כדי ללעוג לגבריותו ועל לבני נכתב כי היא ידידה של מנהיגי חמאס, המכנים אותה "זיבי". הרצוג בתגובה: "מלמד על אופיו הבעייתי מאוד של נתניהו"

צילום: מתוך דף הפייסבוק של בנימין נתניהו

לקראת הבחירות לכנסת ב-2015 הוכנה בליכוד כרזה שבה נראה יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג מוצג כאישה ועל גביה נכתב "מהפך", בניסיון ללעוג לגבריותו – כך נחשף אתמול (שני) ב"הארץ" ובחדשות 2. הכרזה, שבה מופיע הרצוג מאופר עם פאה ועגילים, נגנזה ולא נעשה בה שימוש בקמפיין. לפי הדיווחים, במסגרת הקמפיין הגנוז של הליכוד הוצגה גם שותפתו לראשות המפלגה, ח"כ ציפי לבני, כידידה של מנהיגי חמאס, שכביכול עונים לטלפון ממנה במילה "זיבי".

בתגובה לדיווח בהארץ נמסר מניר חפץ, ראש מערך ההסברה, שהיה אחראי על האסטרטגיה של הליכוד בבחירות לכנסת ה-20: "החומרים הללו לא הגיעו אליי מעולם ולא בשום שלב כראש מטה ההסברה וממילא לא הגיעו לראש הממשלה נתניהו. אם היו מגיעים חומרים מסוג זה לידיעתנו, אי פעם, ממילא לא אני ובוודאי לא ראש הממשלה לא היינו מאשרים אותם. אם חומרים כאלו אכן הופקו יש להניח שהם נגנזו בדרג נמוך יותר ומעולם לא אושרו לפרסום, כמו רעיונות רבים אחרים שהועלו על ידי אנשי פרסום במהלך הקמפיין ונגנזו. ראש הממשלה בנימין נתניהו מתנגד עקרונית מכל וכל לכל קמפיין מסוג זה".

לקריאה נוספת:
נגנז סרטון של הליכוד שהשווה בין עובדי נמל לפעילי חמאס
נתניהו הפיץ סרטון: "הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל הקלפי"
כחלון על הפצת קלטת "ההטעיה" של הליכוד: "מעשה שלא ייעשה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכרזה של הרצוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדיווחים עוררו תגובות זועמות במערכת הפוליטית. הרצוג כתב כי "קמפיין הנגטיב של נתניהו נגדי בבחירות האחרונות מעורר שאט נפש, אבל הוא בעיקר מלמד על אופיו הבעייתי מאוד של נתניהו, פגמים חמורים באישיותו המלווים את כל דרכו הציבורית".

לדבריו, "מה שהתחיל כלחישת ההסתה על אוזנו של המקובל דורי כנגד ציבורים רחבים בישראל, הפך מאז למדיניות שתכליתה ליצור דה לגיטימציה, הסתה ופירוד בעם. נתניהו, בניגוד לכל מנהיגי המדינה שקדמו לו, לא מחפש את המאחד, המחזק והמלכד. כל מעייניו להישרדות אישית, והוא נכון להעלות על המוקד כל ערך מקודש, כל נורמה וכל דבר הסתה – הכול למען רווח פוליטי רגעי".

חברת הכנסת לבני צייצה כי "מי שנכנע לחמאס, שילם להם באלפי טרוריסטים בעסקת שבויים וניהל איתם מו"מ כדי שיפסיקו לירות בצוק איתן - זה ביבי. חזק בתעמולה - חלש במעשים. אני לעומת זאת, גייסתי נגדם את כל העולם כשרת חוץ, השגתי לצה"ל חופש פעולה וסירבתי להיסחט על ידם בכל המבצעים בעזה ובחטיפת שליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully