וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הצוללות: "נגבתה עדות מאדם שהעביר כסף ממתווך העסקה"

בחדשות 10 פורסם אמש כי המשטרה עצרה את איש העסקים בנמל התעופה בן גוריון, וגבתה ממנו עדות לגבי העברתם לכאורה של כחצי מיליון אירו ליעד בקפריסין, השייך לאדם החשוד במסגרת הפרשה. איש העסקים אישר כי הכסף הועבר אליו מחברתו של מיקי גנור, המתווך בעסקה

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל

המשטרה גבתה עדות מאיש עסקים שהעביר כחצי מיליון אירו מנציג המספנה הגרמנית, מיקי גנור, ליעד לא ידוע בקפריסין – כך פורסם אמש (שני) בחדשות 10. האדם שממנו נגבתה העדות נעצר לפני כמה ימים בנמל התעופה בן גוריון, לאחר שנחת בישראל.

הכסף הועבר לאיש העסקים מהחברה של גנור בשנת 2013 שממוקמת בבריטניה. בעדותו אישר איש העסקים את העברת הכספים – במה שהפך לעדות הראשונה על העברת כספים בפרשה. היעד שאליו הועבר הכסף בקפריסין הוא אדם החשוד במסגרת הפרשה אך עדיין לא נחקר. גורם אכיפה בכיר שמעורה בפרטי החקירה אמר הערב לחדשות 10 כי מדובר בהתפתחות משמעותית בחקירה.

עוד בוואלה! NEWS:
יעלון על תיק הצוללות: "אין ספק שבפרשה הזו הייתה שחיתות כבדה"
שמרון נגד שמרון: מכחיש מעורבותו במכרז הספינות - ומיד סותר את עצמו
"עדות במשטרה: נתניהו הורה למנכ"ל משרד הביטחון לעצור את מכרז ספינות"

עו"ד דוד שמרון  במסע"ת של הליכוד בפרשת העמותות, בית סוקולוב ינואר 2015   15V. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
שמרון/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

בפברואר האחרון הפכה הבדיקה בעניין רכש כלי השיט מגרמניה, המכונה "פרשה 3000", לחקירה פלילית. במסגרת החקירה נבדקים ההליכים לרכישת שלוש צוללות וארבע ספינות מהתאגיד הגרמני "תיסנקרופ" שנציגו בישראל, גנור, יוצג על ידי עו"ד דוד שמרון – עורך דינו ובן דודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. עם זאת, נתניהו איננו בין החשודים בפרשה. שמרון עצמו חשוד בהטיית מכרז לרכש ספינות כך שיתאים לתאגיד הגרמני.

בתחילת השנה פורסם כי שר הביטחון לשעבר, משה יעלון, העיד במשטרה כי מניעיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לא היו מקצועיים. מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה כי "דברי בוגי הם הבל הבלים ורעות רוח. שקריו הגסים יתבררו ככאלה בהקדם. מיותר לציין, כי משרד המשפטים פרסם הודעה רשמית, על דעת פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה, לפי ראש הממשלה כלל אינו חשוד בפרשה 3000. מוטב לבוגי שיחפש לעצמו דרכים אחרות לעבור את אחוז החסימה".

(עדכון ראשון: 23:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully