וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצוע בינוני בפיצוץ במפעל תע"ש ברמת השרון

צעיר בן 28 נפגע במהלך עבודה בפס הייצור במפעל של החברה. כוחות משטרה, הפצוע פונה לבית החולים מאיר שבכפר סבא. בתע"ש טוענים כי ככל שידוע לחברה לא היתה שריפה במקום. לגורמי ביטחון: "מדובר באירוע חריג. המקרה נבדק ומתוחקר"

פיצוץ במפעל של התעשייה הצבאית ברמת השרון 19 ביוני 2017. תמר מצפי/גלובס, מערכת וואלה! NEWS
מפעל תע"ש ברמת השרון/מערכת וואלה! NEWS, תמר מצפי/גלובס

גבר בן 28 נפגע באורח בינוני הערב (שני) בפיצוץ שאירע במפעל של תע"ש ברמת השרון, במהלך עבודה בפס ייצור. כוחות משטרה ומד"א הוזעקו למקום, כמו גם כוחות כיבוי אש שפעלו להשתלטות על הלהבות. הצעיר פונה לבית החולים מאיר שבכפר סבא, והינו במצב יציב ובהכרה.

גורמי ביטחון מסרו כי "הארוע באחד מקווי הייצור של תעש הוא אכן חריג. המקרה נבדק ומתוחקר כדי להבין מה גרם לפיצוץ". מדוברות תע"ש נמסר כי אין נפגעים נוספים באירוע וכי החברה בודקת את סיבת הפיצוץ וכי ככל שידוע לחברה לא היתה שריפה במקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתחם משתרע על שטח של 6,050 דונם וכולל מתקני ייצור תחמושת מכל הסוגים ומפעלים לציפוי מתכות. חברת תע"ש מערכות הינה יצרנית נשק ותחמושת לכוחות היבשה ולמטוסי קרב. ברמת השרון נמצאים משרדי ההנהלה, וכן פסי ייצור של אמצעי לחימה שונים.

ב-30 ביולי 1992 התפוצצו עשרות טונות של חומרי נפץ שהיו מאוחסנים במפעל תע"ש בנוף ים. בתאונה נהרגו שני בני אדם, עובדי המפעל, נפצעו 66 וכן נגרמו נזכים כבדים למפעל ולסביבתו. בעקבות התאונה הצטמצמה העבודה במפעל עד שנסגר ב-1997. באותה השנה הוגש כתב אישום נגד חמישה ממנהלי המפעל, ובשנה לאחר מכן הורשעו ארבעה מהם בעבירת רשלנות בחומר מתלקח ונפיץ במסגרת עסקת טיעון.

עוד בוואלה! NEWS:
יום קטלני בדרכים: הרוג שלישי בתאונה בין שתי משאיות בכביש 6
החיפושים אחר הנעדר בכנרת נמשכים; רעייתו: "עוברת סיוט"
הסיגריה שעישן גרמה להצתת המזרן: בן 95 נהרג בשריפה בנגב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully