וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגלה יצור ימי מוזר שנראה כמו איבר מין גברי - וכמובן שכולם צוחקים עליו

21.6.2017 / 8:56

במי האוקיינוס קרוב לאוסטרליה, נמצא יצור ימי חדש שמצליח לעורר הרבה רעש ברשתות החברתיות - בעיקר בזכות המראה יוצא הדופן שלו, שמוכר לכולנו

צילום מסך

בשנים האחרונות נחשפנו ללא מעט יצורים ימיים מוזרים שנמצאו באוקיינוס, כמו דג המעמקים האוסטרלי המכוער בעולם - הבלובפיש, והנה נחשף לו לראשונה במעמקי האוקיינוס יצור ימי מתעתע חדש, עם מראה שמאוד מזכיר לנו משהו.

אם נשפוט לפי הטרפת שהולכת בטוויטר בימים האחרונים, היצור הזה מצליח להתעלות על קודמיו. ה- International Business Times צייץ תמונה שלו לצד כתבה על יצורי ים אוסטרלים שזכתה לתשומת לב רבה במיוחד. כפי שאתם יכולים לראות, ליצור הימי המפורסם יש צורה מאוד ברורה של... פין.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

איפה תמצאו את היצורים הימיים שהגיעו מהסיוטים הכי גדולים שלכם?

לכתבה המלאה

ובכן, הדבר המוזר הזה הוא למעשה תולעת סיפון שזכתה לשם "תולעת הבוטן" כי כשהיא מרגישה מאוימת היא מתכווצת לצורה של בוטן. ליתר דיוק, התולעת יכולה לכווץ את ראשה הארוך פנימה בעת סכנה. היא נמצאה בעומק של 4 אלף מטרים בחלקת האוקיינוס הנקראת התהום המזרחית שבאוסטרליה. בניגוד למה שהיינו מצפים מיצור שנראה כמו פין - התולעת היא יצור מיני אך אינה זקוקה לשותף כדי להתרבות. צורתה של התולעת הניבה כמה ממים מאוד משעשעים והנה לפניכם כמה מהם:

"מצאתי את זה לפני שנים בארון הבגדים של אמא שלי. ניסיון טוב אוסטרליה"

"תהום אוסטרלית עמוקה"

"זה מסביר מדוע בתולות ים עדיין חיות שם למטה"

"פתאום בא לי לצלול למעמקי הים"

"אתה מרגיש את זה עכשיו מר קראב?"

אוקוורד!

מה שהתקשורת מסתירה מכם...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully