וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנגנים על ירקות: כך תכינו חליל מגזר ודרבוקה מדלעת

20.6.2017 / 0:41

הרשת מלאה בסרטונים של נגני ירקות - שגם אם כשרונם המוזיקלי מוטל בספק - יכולתם היצירתית להפוך ירק לכלי נגינה מוערך בהחלט. בואו ללמוד איך מכינים חליל-גזר איכותי שמשמיע צלילים

Junji Koyama

בסרטון: ככה מנגנים בחליל-גזר

גם אתם לא חברים בקבוצת חובבי הגזרים? הנה לכם סיבה טובה לאהוב אותם - מעכשיו לא תצטרכו לאכול אותו, ותוכלו להפוך את הירק הבריא והמזין הזה לכלי נגינה שיפיק צלילים נעימים עד מחרידים - תלוי במיומנות ובכישרון המוזיקלי שלכם. ערוץ היוטיוב BuzzFeed Nifty פרסמו בשבוע שעבר סרטון המדריך איך להפוך גזר לחליל בעזרת סכין ומקדחה (כן חברים, זה מסוכן אז בזהירות עם זה) וכן הדגמה שלו בידי שני נגנים. חיפוש מהיר ביוטיוב מצא שכמה גאונים נוספים ניסו להפוך ירקות לכלי נגינה וגם אם הצלילים שבקעו מהן היו פחות מסבירי אוזניים - אי אפשר שלא לפרגן להם על הניסיון.

כך תכינו לעצמכם חליל-גזר:

עוד באותו נושא

5 פירות וירקות שעושים לכם גזים מסריחים

לכתבה המלאה

מעבר לכך, קיים הרכב מוזיקלי שלם של נגני ירקות מאוסטרליה שנקרא The Vienna שנוסד למעשה כבר לפני 18 שנים. ההרכב משתמש בירקות טריים ליצירת צלילי ניגון אורגנים לחלוטין - החל מחליל גזר ותופי דלעת ועד גיטרת סלרי. ביום המופע הם נפגשים בבוקר בשוק, קונים ירקות טריים וניגשים אל מאחורי הקלעים כדי להכין מהם כלי נגינה. בשל אופיים המתכלה של הירקות, כלי הנגינה מחזיקים מעמד למופע אחד בלבד ויש להכין חדשים מדי יום. הקהל מגיע בהמוניו לצפות במופע המרהיב והייחודי של ההרכב, כשבסופו הם נהנים ממרק ירקות שהכינו חברי ההרכב מהשאריות שנותרו להם על "רצפת חדר העריכה". גאוני!

להקת נגני הירקות:

ועוד כאלה שניסו את מזלם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully