וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט של טראמפ מכחיש: "הנשיא לא נמצא תחת חקירה"

ג'ק סקולוו, אחד מחברי צוות ההגנה שמינה הנשיא כדי להתמודד עם חקירת קשרי הממשל עם רוסיה, אמר כי טראמפ לא קיבל שום הודעה רשמית בנושא. זאת אחרי שהנשיא צייץ כי הוא נחקר בשל פיטורי ראש ה-FBI. "הוא התייחס לדיווח בוושינגטון פוסט"

צילום: רויטרס וסרטוני גולשים, עריכה: ורד לידני שניר דבוש

פרקליט של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר היום (ראשון) כי הוא אינו תחת חקירה הקשורה להתערבותה של רוסיה בבחירות לנשיאות והוסיף כי הנשיא לא קיבל שום מידע על כך שהוא תחת חקירה.

ג'יי סקולוו, אחד מעורכי הדין החברים בצוות המשפטי שמינה טראמפ כדי להתמודד עם הטענות לשיתוף פעולה של אנשי הקמפיין שלו עם מוסקבה, סתר בדבריו את הצהרתו של טראמפ ביום שישי, אז כתב בחשבון הטוויטר שלו כי הוא נחקר בגלל החלטתו לפטר את ראש ה-FBI ג'יימס קומי בחודש שעבר.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מגיע להשתתף בפסגת נאט"ו במטה בבריסל 25 במאי 2017. רויטרס
"אני נחקר על שפיטרתי את ראש ה-FBI בידי האדם שאמר לי לפטר את ראש ה-FBI". טראמפ/רויטרס

טראמפ צייץ: "אני נחקר על שפיטרתי את ראש ה-FBI בידי האדם שאמר לי לפטר את ראש ה-FBI! ציד מכשפות". עם זאת, עורך דינו אמר כי טראמפ רק הגיב לדיווח של וושינגטון פוסט, ולפיו התובע המיוחד רוברט מולר בוחן אם טראמפ ניסה לשבש את החקירה בהחלטתו לפטר את קומי.

"העובדה היא שהנשיא לא היה ולא נמצא כרגע תחת חקירה", אמר סקולוו בריאיון לרשת CBS, אחת מארבע רשתות שאליהן הוא התראיין היום. "לא הייתה הודעה מלשכתו של התובע המיוחד שאומרת כי טראמפ נמצא תחת חקירה", הוסיף.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
עדותו של ראש האף בי איי לשעבר ג'יימס קומי בפניי הסנאט, וושינגטון, 8 ביוני 2017. רויטרס
ג'יימס קומי/רויטרס

מולר, שמונה על ידי משרד המשפטים לעמוד בראש חקירת ההתערבות הרוסית, בוחן אם מישהו ממקורביו של טראמפ או מצוות הקמפיין שלו קשור לעסקאות בלתי-חוקיות עם גורמים רוסיים רשמיים או עם גורמים אחרים הקשורים לקרמלין.

גורם רשמי, ששמר על עילום שם, אמר ביום חמישי האחרון כי מולר בוחן אם טראמפ או בכירים אחרים ניסוו לטייח או לשבש חקירה של אותן עבירות לכאורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully