וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא עוד יספר על הנס": משפחת הנעדר מהכנרת מתפללת לשובו

18.6.2017 / 22:16

במשפחתו של נתן חג'אני, שנעדר מיום שישי לאחר שנסחף בימה, מקווים שיהיה סוף טוב לימים הקשים שפוקדים אותם. בשיחה עם וואלה! NEWS, אמר אביו: "אנו למודי טרגדיות, למה לא שמים שובר גלים בכנרת?"

צילום: אור רביד, עריכה: יאיר דניאל

"עוד נחזור לראיין אותו על הנס שנמצא בחיים" – אמרה היום (ראשון) לוואלה! NEWS אחותו של נתן חג'אני, הצעיר שטבע בכנרת ביום שישי, ומאז מתנהלים חיפושים מאומצים אחריו. בבית משפחתו שבבני ברק, מתפללים למצוא אותו בריא ושלם. לפני כחודשיים התחתן חג'אני בן ה-25, ובסוף השבוע שהה בימה עם רעייתו, שני אחיו ובנות זוגם. החבורה שכרה סירה וקפצה למים, אולם החל סחף. האחים הצליחו לחלץ את עצמם, אולם הצעיר היה באפיסת כוחות, ולדבריהם לא הצליח לעלות.

האחים, שחזרו לחוף עם רדת החשכה, מאמינים שעוד יקרה נס והוא יימצא בחיים. "לא שמים שובר גלים במי הכנרת. אנחנו למודי טרגדיות מהתקופה האחרונה", אמר אביו. "מקווה ומתפלל שהבן שלי הוא האחרון שטבע".

נתן חג'אני, בן 24 מבני ברק, שטבע בשישי אחר הצהריים בכנרת 18 ביוני 2017. באדיבות המשפחה
חג'אני/באדיבות המשפחה
חיפושים אחר נעדר בן 25 מפתח תקווה שטבע בכנרת, 18 ביוני 2017. חטיבת דובר המשטרה
החיפושים אחר הצעיר/חטיבת דובר המשטרה

אתמול נמשכו הסריקות, ומאמצי החיפוש מתרכזים בים, ברצועת החוף "קוקו האט" שבמרחק 600 מטרים מהנקודה שבה נראה הצעיר לאחרונה, ומהאוויר. החיפושים שהחלו הבוקר כוללים שוטרי שיטור ימי, אופנועי ים, פרשים, סיירים ולוחמי מג"ב, מסוק משטרה ורחפן, מתנדבי משטרה מיחידת הצוללים וסירות אזרחיות.

עיריית טבריה ורשות הכנרת מסייעות גם כן בחיפושים. בהתאם להערכת מצב שבוצעה הבוקר בחפ"ק המשטרה, החיפושים במים יתמקדו מול רצועת חוף "קוקו האט". "אנחנו ביום השני של החיפושים אחר הנעדר, רשות הכנרת הצטרפה לחיפושים יחד עם ספינת הפיקוח למאמצים ומקווים למצוא את הנעדר במהירות האפשרית".

חיפושים אחר נעדר בן 25 מפתח תקווה שטבע בכנרת, 17 ביוני 2017. חטיבת דובר המשטרה
ספינת סיור בכנרת, אתמול/חטיבת דובר המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully