וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית חולון לא החליפה שלטים שהושחתו: "אלימות מכוערת והדרת נשים"

18.6.2017 / 18:45

פרסומות לתחרות התעמלות אומנותית בינלאומית שתתקיים בעיר הושחתו, ופניהן של המתחרות כוסו בצבע, אך העירייה לא התלוננה במשטרה ולא תיקנה את השלטים. חבר מועצת העירייה איתי זילבר: "ערעור על הצביון החילוני של העיר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אלו יחסי הציבור של ישראל בעולם?". השלט המושחת בחולון/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלטי חוצות בחולון עם תמונות של חברות נבחרת ההתעמלות האומנותית הושחתו בשבוע שעבר, אך עד היום (ראשון) לא הוחלפו והעירייה לא הגישה תלונה במשטרה. אלמונים ריססו את פניהן של המתעמלות בשלטים, המקדמים את תחרות ה"גרנד פרי" שתתקיים בעיר בסוף השבוע.

חבר מועצת חולון איתי זילבר פנה לראש העירייה מוטי ששון בבקשה להחליף את שלטי החוצות באופן מיידי, אך עד כה לא זכה למענה. "מדובר באלימות מכוערת שמטרתה הדרת נשים מהמרחב הציבורי בחולון", אמר זילבר, "אנחנו לא יכולים לעבור על זה לסדר היום. מדובר בערעור על הצביון החילוני של העיר המתקיים כבר עשרות שנים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלט המקורי בחולון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו רגילים לראות תמונות כאלו של הדרת נשים מהמרחב הציבורי בערים כמו בני ברק וירושלים", הוסיף זילבר, "אלה ערים המצויות בשסע תרבותי ודתי עמוק, הפוגע במרקם החיים המשותף של תושבי הערים הללו. לא ייתכן שבעיר חילונית באופן מובהק כמו חולון יקרו מקרים של השחתת תמונות של נשים ונערות בפרהסיה בשם הצניעות".

לדברי זילבר, "חולון הייתה מאז ומעולם עיר בעלת צביון חילוני, המקבלת את כל סוגי האוכלוסיות – חילונים, מסורתיים, דתיים וחרדים. לכולם יש מקום בתוך העיר, תוך כבוד הדדי למסורת של הזולת. אנחנו דורשים מראש העיר שלא יטאטא את הנושא הזה מתחת לשטיח, שיגיש תלנוה במשטרה ויחזיר את המצב לקדמותו. השלטים צריכים להיתלות מחדש, כדי שכולם יראו שלא ניתן לשנות את צביון העיר חולון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחרות שנתית בעיר. נבחרת ההתעמלות האומנותית/מערכת וואלה!, צילום מסך

חולון מארחת את תחרות ה"גרנד פרי" מאז שנת 2001, בהפקת מחלקת הספורט בעיר, ומשתתפות בה למעלה מ-250 מתעמלות מ-25 מדינות ברחבי העולם. "זו תחרות שחולון מתהדרת בה במשך שנים, חבל שמקרה מכוער כזה מעיב עליה וחושף את האורחים מאירופה לאלימות הבוטה של חלקים באוכלוסיה", אמרה תושבת העיר. "אלו יחסי הציבור של ישראל בעולם?".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "העירייה והעומד בראשה רואים בחומרה רבה כל מעשה של השחתה או וונדליזם בעיר וכבר בשעות הקרובות תוגש תלונה למשטרה. ניתנה הנחייה לזכיין להחליף את השלטים שהושחתו כמה שיותר מהר ונראה כי הם יוחלפו כבר מחר. העיר חולון גאה במסורת המפוארת המתקיימת זה 14 שנה ותארח בסוף השבוע את התחרות הבינלאומית בהתעמלות אמנותית כמתוכנן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully