וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע: דוגמנית בתחתונים שיחזרה את "מלך האריות" - והתוצאה מביכה

21.6.2017 / 11:20

דוגמנית הלבשה תחתונה רצתה לשחזר עם גור האריות שלה את סצנת הפתיחה המפורסמת מ"מלך האריות" - אך ברגע האמת לאריה הקטן היו תוכניות אחרות שהשפילו אותה. ברשת טוענים לזיוף

צילום מסך

אמיתי או מזויף? דוגמנית הלבשה תחתונה רצתה לשחזר סצינה מוכרת מ"מלך האריות" בעזרת גור האריות החמוד שלה והרימה אותו מעלה מעלה בידייה - רק שלו היו תוכניות אחרות והוא השתין לכיוונה. עוקבי האינסטגרם שלה שצפו בסרטון חושדים שהוא מזויף ושהאריה לא באמת השתין עליה - אלא שזה מישהו מחוץ לפריים שמשפריץ עליה מים.

הדוגמנית סבטה ביליאלובה בת ה-25, פרסמה בעמוד האינסטגרם הפופולארי שלה סרטון תחת הכותרת "סימבה" ובו היא מרימה את גור האריות שלה לצלילי השיר Circle of Life (מעגל החיים) כמו בסצינת הפתיחה של הסרט "מלך האריות" בה מציג הקוף רפיקי ליתר בעלי החיים את המלך העתידי שנולד. אחרי שזו הרימה את האריה - הוא, לכאורה, משתין הישר על פרצופה. משעשע ככל שיהיה, תגובתה של הדוגמנית והתזמון המפתיע העלו חשד בדבר אמינותו של הסרטון.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

בביקיני, על חוף הים: הבחורה הזו עשתה משהו ממש מרשים

לכתבה המלאה

"שתן? יותר כמו מים שמישהו מבחוץ משפריץ עליה", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה מצחיק אבל לא אמיתי. יש שם איש מחוץ לפריים והוא משתמש בבקבוק כדי להשפריץ עליה מים".

בסרטון צפו כבר יותר מ-840 אלף איש והוא זכה ל-5 אלף תגובות שרובן מפרגנות. כמו כן, היו גם כמה שלא אהבו את מה שראו, "תפסיקו להצטלם עם בעלי חיים שנמצאים בשבי ומנוצלים לרעה. תראו אכפתיות ואל תתמכו בניצול בעלי חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully