וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטפו, רצחו - ושרפו את הגופה: פוענח רצח צעירה מלקיה שנעדרה

18.6.2017 / 9:34

בתחילת מאי נעלמו עקבותיה של חנאן אל-בחירי, בת 20. כעת הותר לפרסום כי שלושת בני משפחתה חשודים כי חטפו אותה מאזור הסמוך לביתה שבנגב ורצחו אותה לאחר שנודע להם כי התגרשה לאחרונה. לאחר הרצח העלו את גופתה באש וקברו אותה בגבעות גורל. היום יוגש נגדם כתב אישום

צילום: שי מכלוף, עריכה: ניר חן

חטפו, שברו את מפרקתה, העלו באש את הגופה וקברו בעומק של שלושה מטרים: היום (ראשון) הותר לפרסום כי המשטרה פענחה את מקרה ההיעדרות של חנאן אל-בחירי, בת 20 מלקיה, שעקבותיה נעלמו לפני כחודש וחצי. חקירת המשטרה הובילה לחשד שלפיו שלושת בני משפחתה, דוד שלה, בנו ודוד נוסף, חטפו ורצחו אותה משום שלאחרונה נודע להם כי התגרשה. על פי החשד, הם שרפו את גופתה ולאחר מכן קברו אותה בסמוך לביתם בגבעות גורל. בעקבות סיום החקירה וביסוס התשתית הראייתית הוגשה נגד השלושה הצהרת תובע והיום צפויה פרקליטות פלילית מחוז דרום להגיש נגדם כתבי אישום.

חנאן אל-בחירי, צעירה מלקיה שנחטפה ונרצחה בידי קרובי משפחה, 18 ביוני 2017. חטיבת דובר המשטרה
אמה דיווחה על היעלמותה. חנאן אל-בחירי/חטיבת דובר המשטרה

תחילתה של הפרשה בשלושה במאי, אז הודיעה תושבת לקיה על היעדרותה של בתה חנאן. מעדויות האם עלה כי בתה התקשרה אליה סמוך לשעה 21:00 ומסרה כי היא נמצאת סמוך למועצה בלקיה ובדרכה הביתה. משבוששה לחזור לביתה, ניסתה האם ליצור עמה קשר טלפוני ללא הצלחה. בעדותה הוסיפה כי היא חושדת שאחיה של בעלה, שלקח אחריות על המשפחה מיום מות בעלה, ושני אחים נוספים אחראים להיעלמותה.

לקריאה נוספת:
אלפי נשים הפגינו ברחבי הארץ: "לא נשתוק כל עוד דם אחיותינו נשפך"
"חיינו הפכו הפקר": תשע נשים נרצחו על ידי קרובים או בני זוג בחצי שנה

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
כמה רקטות התפוצצו בשטחים פתוחים ליד הכפרים הבדואים בנגב. אחמד סויס, מערכת וואלה! NEWS
נקברה בעומק של שלושה מטרים. אזור לקיה/מערכת וואלה! NEWS, אחמד סויס

עם קבלת התלונה פתחה המשטרה בחקירה על אודות נסיבות היעלמותה של הצעירה וערכה חיפושים לאיתורה. בשלב מוקדם של החקירה עלה חשד סביר לכך כי הנעדרת אינה בין החיים ובמקביל לחיפושים הנרחבים עסקו חוקרי ושוטרי משטרת ישראל באיסוף ראיות ומידע מודיעיני כדי לאתר קצה חוט שיוביל למעצר חשודים ולפענוח מקום הימצאות גופתה של אל-בחירי.

עם התקדמות החקירה עצרה המשטרה ב-23 במאי שישה מבני משפחתה של הנעדרת ומעצרם הוארך מעת לעת. מהחקירה עלה כי דודה של הצעירה שפרס עליה את חסותו, בנו ודוד נוסף תכננו לחטוף ולרצוח את חנאן. באותו לילה בתחילת מאי זיהו אותה השלושה סמוך לביתה, הכניסו אותה בכוח לרכבם והמשיכו ל"חקירתה" באזור ביתם בגבעות גורל, שם רצחו אותה, העלו את הגופה באש ולאחר מכן קברו אותה סמוך לביתם.

ב-26 במאי במהלך פעילות של שוטרי וחוקרי משטרת ישראל בשילוב כלב זיהוי גופות וחבלנים אותרה גופתה טמונה בשק בסמוך לביתם של החשודים, בעומק של יותר משלושה מטרים מתחת לאדמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully