וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבטחת שנטוס יחד, מי תלווה אותי לחופה?": חברותיה של הדס נפרדות

לוחמת מג"ב הדס מלכא נהרגה בפיגוע בירושלים, חברותיה נפרדו ממנה בעצב ובגאווה:" לא צריך סרטים בשביל לראות גיבורות", כתבה חברתה. "כמה נלחמת כדי לעבור למג"ב, תשמרי עלינו גם מלמעלה"

צילום: בני בן סימון

חברותיה של רס"ר הדס מלכא, שנהרגה ביום שישי בפיגוע בשער שכם בירושלים, נפרדו אתמול (שבת) בכאב מחברתן במכתבים פתוחים ברשתות החברתיות. "דיברנו שנייה לפני שזה קרה", כתבה חברתה, ארין אביגיל סולטן. "את לא יודעת כמה אני אוהבת אותך, כמה אני אתגעגע אלייך הדסי, אנחנו מחר נפגשות, נכון?. קבענו להציל את העולם ביחד. לא צריך סרטים בשביל לראות גיבורות, שידעו שהגיבורים האמתיים הם החיילים שלנו. אהבה שלי, יקרה, שמרת עלינו מפה תשמרי עלינו גם מלמעלה. תמיד בלב שלי".

"לאן הלכת, תגידי?", שאלה חברתה ליאל אייל. "הבטחת לי שבפברואר אנחנו בדרום אמריקה, איך שיקרת לי? רק לפני שבוע יצאנו ביחד. מי תהיה המלווה שלי בחתונה הדס? הרי הבטחנו שנהיה אחת בשביל השניה ביום הזה, אז איך זה שזה לא יקרה? הרי את לוחמת, כמה נלחמת כדי לעבור למג"ב, כמה מכתבים ופרוטקציות היית צריכה. אבל השגת את זה ועברת. קומי אחותי, יש לנו כסף לחסוך, עוד חצי שנה דרום אמריקה. קומי, אני מחכה לך".

עוד בנושא
אביו של אחד המחבלים מירושלים: "גילינו שהבן שלנו שהיד מהטלוויזיה"
שלוש חוליות ירי בשנה: קן הטרור שממנו יצאו המחבלים בירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הבטחנו שנהיה אחת בשביל השנייה". מלכא/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפיגוע החל כאשר שלושת המחבלים יצאו משער שכם. תחילה תקף אחד המחבלים את מלכא, שניצבה עם כוח מג"ב באזור השער. שני המחבלים האחרים החלו לרוץ מזרחה, לעבר מערת צדקיהו, בעוד כוחות הביטחון רודפים אחריהם.

באזור המרוחק כמאה מטרים משער שכם, פתח אחד המחבלים באש מנשק אוטומטי שהפסיק בעקבות מעצור. כתוצאה מהירי, נפצע שוטר באורח קל והכוח שהיה באזור ירה למוות בשני המחבלים הנוספים. שני תושבי מזרח ירושלים נפצעו מהירי באורח קל ובינוני ופונו לבית החולים שערי צדק.

מלכא, בת 23, הועלתה לדרגת רב-סמל ראשון לאחר מותה. היא נדקרה כמה פעמים על ידי אחד מהמחבלים, שניסה לגנוב את נשקה. לוחמים נוספים שהיו בזירה ירו בו למוות. עוד שוטר אחד נפצע קל ועוד שלושה פלסטינים נפצעו מרסיסים.

הלווייתה תתקיים הלילה, בשעה 00:30, בבית העלמין באשדוד.

(עדכון ראשון: 21:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully