וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריב של פוטין מדבר והפרס של גרוסמן: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

15.6.2017 / 14:00

כתב אישום נגד הזוג שרצח את שכנם וביתר את גופתו, עולה מס' ההרוגים בשריפה בלונדון, כבוד לדוד גרוסמן על זכייתו בפרס יוקרתי,ראיון בלעדי עם האופוזיציונר הבולט של פוטין,בהלת חצבת באירופה וכמה יעלו לכם קייטנות לילדים בחופש

צילום:ניב אהרונסון, רוני כנפו עריכת וידאו: ניר חן, רן צימט

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


הבוקר הוגש כתב אישום נגד הזוג החשוד ברצח וביתור גופתו של שכנם בחודש שעבר. משה שטיינמץ, כתב וואלה! NEWS בירושלים דווח מבית המשפט המחוזי בירושלים.

המשטרה פשטה על הוצאת "ידיעות אחרונות" בשל החשד להדלפת מסמכים מסווגים לראש הממשלה לשעבר והאסיר אהוד אולמרט. גלי גינת, כתבת המשפט של וואלה! NEWS עם הפרטים.

מספר הנספים מהשריפה במגדל בלונדון עלול להגיע למאה. אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS על הטרגדיה וגם על הראיון הבלעדי עם מיכאיל חודרוקובסקי, האופוזיציונר הבולט של ולדימיר פוטין נשיא רוסיה.

התפרצות מחלת החצבת באירופה. האם התיירים הישראלים צריכים לנקוט במשנה זהירות? רויטל בלומנפלד, כתבת הבריאות של וואלה! NEWS עם ההנחיות.

דוד גרוסמן זכה בפרס מאן בוקר היוקרתי על ספרו "סוס אחד נכנס לבר". הפרס בגובה 50 אלף ליש"ט יחולק בינו לבין מתרגמת הספר ג'סיקה כהן שהודיעה כי תתרום את מחציתו ל"בצלם". כהן התראיינה על העבודה, הזכייה והתרומה.

החופש הגדול כמעט כאן, איך דואגים למסגרות לילדים מבלי להתרושש. אירה אימרגליק מוואלה עסקים עם המדריך המלא לקייטנות, גם כאלה שלא יעלו לכם שקל.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully