וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפוץ אוטובוס ותמונות מביכות: כך מסיימים תלמידים בעולם את התיכון

20.6.2017 / 18:15

תלמידי י"ב יסיימו מחר 12 שנות לימודים בשלל טקסים, נשפים ומסורות. כיצד עושים זאת תלמידי תיכון אחרים ברחבי העולם? מי חושב כובעים מצחיקים, ואת מי מביכים ההורים עם תמונות ילדות?

מערכת וואלה!

תלמידי התיכונים בישראל מסיימים מחר (שלישי) את ימיהם בבתי הספר והם עושים את זה בשלל חגיגות. אז את הנשפים המפוארים כבר ראינו וגם צפרנו מעצבים כשרונדו המכוניות המסורתי עבר לנו בעיר, הכל ייבוא מהמסורת האמריקנית, אבל מה עושים תלמידי תיכון במדינות אחרות כדי לחגוג את סיום הלימודים?

תלמידי תיכון בנורבגיה חוגגים את סיום הלימודים, יוני 2017. AP
מתכוננים במשך שלושה חודשים. תלמידים בנורבגיה/AP

בנורבגיה למשל, עם בוא האביב בחודש אפריל, מתחילים תלמידי התיכון הבוגרים להיערך לסוף השנה. הם מתחלקים לקבוצות, קונים רכב ישן – אוטובוס, או מכונית קטנה – ומשפצים אותם. ב-17 במאי, יום העצמאות הנורווגי הם יוצאים לרחובות וחוגגים בצעדות צבעוניות. בפיליפינים לובשים התלמידים לבן, ובני משפחותיהם עונדים לצווארם שרשראות של פרחים וסרטים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תלמידי תיכון בשבדיה חוגגים את סיום הלימודים, יוני 2017. AP
12 שנות לימוד אמנם הסתיימו, אבל חיים שלמים רק מתחילים. חוגגים בשבדיה/AP

בשבדיה, חובשים בוגרי התיכון הטריים כובעי מלחים, ומחוץ לבית הספר מחכים להם בני משפחותיהם עם שלטים ועליהם תמונות ילדות מביכות במיוחד. אחר כך כולם יוצאים למצעד ברחובות העיר.

ברוסיה, טקס הסיום נקרא הצלצול האחרון. תלמיד צעיר נושא על כתפיו תלמיד בוגר ויחד הם מצלצלים בפעמון בית הספר. התלמידים הבוגרים מתלבשים בתלבושות בית הספר, כשהבנות לובשות שמלות שחורות וסינרים לבנים, זכר לימיה של רוסיה כחלק מהגוש הסובייטי. אחר כך כפי שבוודאי ניחשתם – יוצאים לחגוג ברחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully