וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאם הקטן טס לניתוח בארה"ב – אך חסרים 150 אלף דולר להצלת חייו

15.6.2017 / 10:20

ליאם בן השישה חודשים, הסובל ממום חמור בקנה הנשימה, המריא הלילה לסדרת בדיקות בבוסטון שלאחריהן אמור לעבור ניתוח שיציל את חייו. הוריו הצליחו לגייס מאות אלפי דולרים אך מנסים לגייס כסף נוסף בשבועיים הקרובים – ימים קריטיים לחיי בנם

צלמים זמניים מורשים

כשהוא מלווה בהוריו אביעד ושרה, עלה הלילה (חמישי) התינוק ליאם יצחק טמיר על טיסה לבוסטון שבארצות הברית, שם יעבור בשבועות הקרובים סדרה של בדיקות שלאחריהן יגיע הניתוח שאמור להציל את חייו. ליאם בן השישה החודשים נולד עם מום חמור בקנה הנשימה ורק הניתוח המורכב בארצות הברית, שעלותו נאמדת ב-550 אלף דולר, יוכל לסייע לו. נכון לשעה זו המשפחה עדיין זקוקה ל-150 אלף דולר כדי לממן את הניתוח ומנסה לגייס אותם בשבועיים הקרובים – שבועיים קריטיים מאוד לחיי בנם.

ליאם סובל ממום מורכב המונע ממנו להתפתח ולאכול כמו כל תינוק בן גילו ועל כן הוא מוזן באמצעות מכונת הזנה חיצונית למעי מיום היוולדו. בשל מצבו, מאז שנולד הוא מאושפז ביחידת טיפול נמרץ בפגייה בבית החולים וולפסון שבחולון במעקב.

רגע לפני שעלו לטיסה כתב בפייסבוק אביו של ליאם, אביעד: "אני רוצה לעדכן אתכם שבשעה טובה אנחנו עולים הלילה על הטיסה לבוסטון לקראת שבועיים של בדיקות, שלאחריהם יגיע הניתוח הגדול, שיעבור בהצלחה בעזרת השם. אני ושרה כל כך מתרגשים בכל יום מהעזרה של כולם, אבל לצערנו חסרים לנו עוד 150 אלף דולרים".

עוד בוואלה! NEWS:
הנרייט בת ה-18 נטמנה ברמלה: "אנחנו במנהרה שאין בסופה אור"
קרן נהרי הלכה לעולמה בגיל 46 בתום מאבק במחלת הסרטן
דליה נמצאה ללא רוח חיים במלון בת"א; בעלה נעצר בחשד לרצח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליאם ואמו שרה במטוס, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טמיר הוסיף כי "אני מבקש מכול מי שרואה את זה ויכול - לתרום!! באמת שכל שקל עוזר לנו להגיע ליעד. המון תודה לכולם! אתם עוזרים לנו להציל את ליאם ואני לנצח אהיה אסיר תודה על כך! תודה תודה תודה! אני מבטיח שכאשר הכול יהיה מאחורינו וליאם יצא מבית החולים, אשלח לכם את ליאם בריא ומנותק ממכשירים".

גם שרה, אמו של ליאם, לא הסתירה את התרגשותה. "אלה היו שבעה חודשים ארוכים, עם הרבה עליות ומורדות - מלאים ברגשות. היום הוא לא יום שונה, שמחה סוף סוף לעשות את הדרך לבוסטון, אך עצובה להיפרד מהצוות המדהים בבית החולים וולפסון, המשפחה היחידה שליאם הכיר", אמרה והתייחסה לרגע שבו יצא ליאם לראשונה משערי בית החולים ונכנס אל האמבולנס בדרך לשדה התעופה: "זה היה רגע מיוחד לראות את הבעות הפנים ותזוזות העיניים של ליאם שיצאנו מבית החולים לראשונה אל האמבולנס. זה היה רגע מרגש".

עמותת "קו לחיים" התגייסה כדי לסייע למשפחת טמיר בהשגת הסכום עבור הניתוח מציל החיים. ניתן להעביר תרומות למען מימון הניתוח של ליאם דרך העברה בנקאית לבנק הפועלים, סניף 532 חשבון 499328 ע"ש קו לחיים עבור ליאם יצחק טמיר, באמצעות תרומה טלפונית דרך עמותת "קו לחיים" בטלפון 03-9250505 או דרך האתר: http://www.kavlachayim.co.il/liam

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ליאם יצחק טמיר, תינוק שנולד עם מום חמור בקנה הנשימה. באדיבות המצולמים
ליאם/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully